Show je UGG AUSTRALIA'S en vragen

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja daarom schreef ik al eerder ik haal ze wel na de zwschap als mn voeten normale vormen hebben aangenomen ;)

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

maar je voeten worden toch niet langer in de lengte als je zwanger bent? ( daarop is een schoenmaat gebaseerd) alleen wat dikker, en dat heeft toch weinig met de maat te maken ;)

ik heb in mijn zwangerschap ook mega opgezette voeten gehad, maar gewoon schoenen gekocht in mijn eigen maat die ik altijd had ( ook met uggs) en past perfect :)

3. HOG

HOG Niet meer actief

ooh ik had je berichtje dan over het hoofd gezien. Idd na de zwangerschap dan maar :)

@daantje22: ja, dat dacht ik dus ook, maar ik heb normaal 36/37. 38 heb ik dus nog nooit gehad en ik merk ook bij mijn andere maat 37 laarsjes dat ze erg straks beginnen te zitten terwijl ik die eerst met twee paar dikke sokken aankon.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Schijnt wel te kunnen, en ik ben het bewijs :) Ik had altijd maat 38 en sinds de zwangerschap maat 39 :)
    Ik heb dus maat 40 van uggs want ik vind ze een beetje klein vallen.

5. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Ik heb de grijze cardy (wollen met knopen). Ik zou er wel in kunnen wonen!

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hihi wat grappig!
    Ik woon zelf in Heerhugowaard, maar hey, dat is om de hoek :D

De winkel ligt in de rij van H&M, Etos.
    Eigenlijk tegenover die pinautomaat van Rabobank ;)

Goede service, hoor.
    De eerste paar UGG's die mijn vriend meenam verschilden toch enigszins in kleur. De een oogde duidelijker lichter dan de ander.
    Ze deden helemaal niet moeilijk en de volgende dag kon ik mijn nieuwe paar ophalen.
    En ik kreeg gratis een beschermingsspray tegen regen en vuil mee :D

7. SeaShell

hier mijn classic tall bombers :D

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik koop ze voor 7 euro bij de action :D

maar vind UGGs super, en mijn neppers lopen gelukkig ook heerlijk, want heb helaas geen 150euro voor echte :(

9. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
  10. Fayy

Fayy Niet meer actief

haha grappig daar kom ik ook vaak mn vader woont daar namelijk ;)

o kijk eens aan goede service!!
    heb eerlijk gezegt nooit van die winkel gehoord :$ maar komt me vast bekend voor moet wel :p
    zit het toevallig tegenover de jamin of naast de boekenwinkel?
    nou ja goed. moet t wel kennen!ik zie daar zoveel schoenenwinkels waar ik de naam niet van weet, of van vergeet haha.
    bedankt voor het advies :D ik ga dr ook even kijken van t weekend :D!!

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb de sundance in chestnut en de 'normale' uggs in sand.
    Via cozyboots uit de USA.

Wil voor mijn oudste nog chestnut uggs hebben, zo stoer voor jongens!

De baby uggs vond ik trouwens poep dingen, direct weer weg gedaan.

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ik heb de bailey button's bomber, donkerbruin, ik heb ze uit amerika laten komen (tante woont daar)
    en ik heb de classic short in het zwart, lekker makkelijk voor het uitlaten van de hond.
    Krijg deze maand nieuwe van vriendlief, ik wil die met die 3 knopen in het grijs :D

14. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hier nog één met een kleine verslaving:)
    Toevallig zijn nu nog 2 paar onderweg vanuit Amerika.. Bij shoe-store.net De zwarte en de bruine die ik al heb komen daar vandaan.:D
    * De bruine, de zwarte en de sand is kids maat 6 wat gelijk staat aan dames maat 38! Scheelt je in Amerika al 40 dollar

15. SeaShell

16. SeaShell

de echte uggs van dit jaar herken je ook aan een zilver watermerkje in de linkerugg

17. SeaShell

wauww!! mooie verzameling! welke heb je nu besteld? je hebt alleen maar shorts valt me op :D

18. Onder water

Ik heb de sand opnieuw besteld, en de classic short chestnut had ik nog niet daarom:D Dochter van mijn schoonvader had met de sand gevoetbalt!!! Ook wel een beetje mijn fout dat ik ze even had uitgeleend maar had nog zo gezegd wees er voorzichtig meeee!!!Heb ze daarna in de wasmachine gestopt en verkocht voor 100 euro:D Op 20 euro na geen verlies gehad. Niet dat ze er daarna lelijk uitzagen maar ben er zo zuinig op en dan voelt het niet goed zeg maar (erg he!)en alles zit hier ook in dozen.
    Ja ik ben vrij kort van lengte en in die tall verzuipen mijn benen, is niet echt een prettig gezicht. De mini's leken echt helemaal nergens op bij mij. Alsof er eerst een schoen de kamer binnen kwam en daarna pas ik :p

19. Onder water

Ik bestel ze trouwens altijd bij shoe-store.net. 2 paar niet omdat ik voorheen niet met deze site bekend was.:)
    Als je bijvoorbeeld een kids maat w6 bestel( wat ik dus altijd doe omdat ik maat 38 heb en het 40 dollar scheelt) betaal je 109 dollar, daar komt nog 23 dollar verzendkosten bij. Heb je hier een heel handig programmaatje waarbij je uit reken hoeveel je uiteindelijk kwijt bent. Je betaal 12,50euro inklaringskosten en ik geloof 25 euro aan de deurVoor de kids maat ben je 124 euro kwijt in totaal.

USA Importheffingen Calculator 1.4.4 (laatste update: 01-07-2010)

20. SeaShell

Ik ken het.. Ben ook echt mega mega zuinig op die dingen :D

bestel je ze bij shoe store.net?

Ik heb nu:
    - bailey button triplet choco
    - classic tall bomber
    - classic tall chestnut
    - bailey button black
    - classic short chestnut
    - en straks de bailey button sand besteld

hoe vind jij de bailey buttons? En wordt de sand echt zo snel vies ( als je er niet mee gaat voetballen dan :p )

loop je vaak op je uggs of valt het wel mee? ( ze zien er zo mooi "nieuwig" uit :)

Deel Deze Pagina