oooooooooooh wat wou ik graag dat ik het geld had om echte Uggs te kopen maar helaas ik moet het doen met de nepperds van de Action. Die ik overigens heeeuuuul leuk vind . Maar ben wel jaloers op jullie
normaal dat ik dat uggs lelijk waren totdat ik op de sites ging kijken en ben verliefd geworden op deze Damesschoenen UGG Australia Kensington Zwart 1710.1.198 \\ Van den Assem Schoenen \\
Ja stoer hè! Deze heb ik net besteld vorige week bij shoe-store.net voor $ 179,-!!! Scheelt belachelijk veel, is omgerekend Eur 130,-! Als je de code "shoeblog" gebruikt krijg je nog eens 10% korting. En ja, het is een betrouwbare geautoriseerde website!
Hier een vraagje: Ik wil graag nog een paar bij van Assem bestellen, hoe vallen de maatjes? Als je maat 39 hebt, heb je dan ook 39 nodig?
Ik wil graag voor mezelf en dochter Uggs bestellen via USA, maar wat voor maat moet ik dan hebben voor m'n dochter als ik maat 29 of 30 wil? Zie alleen maar Kids 1, 2, 3, 4, 5, 6 staan.... Thanks alvast Edit: ik zie het al op de hyves van Uggs
Bij de gewone classics vind ik van wel. Maar draag soms ook sokken in de schoenen. Voor de andere modellen vind ik het heel erg verschillen per model. Het is toch het handigst om ze in de winkel hier ff te passen en dan online te bestellen.
Mijn eerste Bailey button paar is onderweg dus dat weet ik niet zeker. Er staat vaak bij de classics dat je een maat kleiner moet nemen, ik zelf zou niet meer dan een halve maat afronden naar beneden. Ik heb bvb maat 39 en dan de classics in mt 7/38 maar had toch net wel iets groter gekund. Heb die Bailey button dus gewoon in maat 8 besteld nu dus de eigenlijke maat (39) idd.
je moet wel rekening houden met 19% btw over het hele bedrag ( zonder de korting), invoerkosten, tnt kosten etc.. je betaalt +/- nog zo'n 30-40 euro aan de deur
maar had je een kindermaat kensingtons besteld? want 130 euro is echt super goedkoop voor kensingtons die hier 300 euro kosten shoe-store is idd een super website
ik heb normaal maat 38 en van uggs ook. degene met de knoop ( bailey button's) vallen vind ikzelf wat ruimer
Nee, ik heb de dames maat 9 besteld. Maar die Kensington's zijn hier zó achterlijk duur idd dat zelfs met alle kosten erboven op je toch nog dik eur 100,- goedkoper uit bent. En met een beetje mazzel laat het UPS je pakketje zo door, alhoewel dat niet vaak voorkomt helaas. Ik vind shoe-store.net ook echt hele goede service hebben. Krijg zelfs nog 5% extra korting op een volgende bestelling dus dan gaat er 15% vanaf. Jammer dat we hier in NL altijd van die hoge belastingen moeten betalen.
Nikki88; Wouw ik wilde die Kensington zo graag he! alleen vond ze wel erg duur! Wanneer krijg je ze binnen? Voor die prijs koop ik ze ook graag alleen durf het niet, ben bang dat ik neppe krijg.
Ik denk dat ik ze (begin) volgende week krijg wat ze gaan via mijn Amerikaanse postadres. Maar je hoeft je écht geen zorgen te maken als je via shoe-store.net besteld. Zijn harstikke echt en dus ook een geautoriseerde dealer. Als je hulp nodig hebt geef je maar een gil meid!
Ik heb 26 oktober schoenen bestelt bij shoe-net Ze mogen geloof ik een maand vast houden bij de douane. Ik zit met smart te wachten ben erg nieuwgierig!
Oooh spannend. Liggen ze al in NL of zijn ze nog onderweg? Welke heb je besteld? Wat ik om mij heen hoor houdt de douane pakjes gemiddeld 2 weken vast, belachelijk lang he, zeker omdat je ook nog eens kan gaan dokken.
Deze heb ik bestelt! Spannend inderdaad ben erg benieuwd heb nu geen idee waar ze zijn heb van shoe-net wel track en trace gekregen maar kan er niks op uithalen. Als het goed gaat wil ik nog een paar bestellen gewoon de classic tall grijs of zwart.