Er komt een Ugg outlet in Rotterdam, deze opent eind November tot einde van dit jaar! Nieuws over Rotterdam | Rotterdam Toerisme Ik ga zeker kijken!!
Bij mij staat er al sinds vrijdagochtend into foreign customs, hoe lang duurt dat gemiddeld? edit. Ik lees al max. een maand, laten we hopen van niet..
ik heb deze via marktplaats gekocht ik wist niet eens dat er neppe uggs met ook de naam werden gemaakt,,,kunnen jullie zien of dit echte zijn?? Marktplaats.nl > zwarte uggs maat 37 (w6) - Kleding | Dames - Schoenen
Voor 55 euro natuurlijk nep.. Die kosten in de winkel 240 de foto's zijn ook zo onduidelijk genomen, je ziet niet eens een foto vd zijkant en achterkant..
Hoe kan je nou zo hard roepen dat ze nep zijn? Misschien zijb ze wel echt, gewoon paar x binnen gedragen ofoz en is zij ze beu! Niet te negatief meteen hé
Ik hoop het voor dr dat ze echt zijn. Maar meestal zetten ze foto's neer van de labels achterop. En als ze wél echt zijn, heb je geluk gehad. Bij mij gaat het er eigenlijk niet in dat ze ze voor 55 euro verkoopt terwijl ze 240 in de winkel kostten. Maarja is mijn mening.
Helaas zijn vele verkopers niet zo eerlijk om erbij te vermelden dat ze nep zijn, maar voor 55 euro kun je gewoon geen echte uggs vinden, zelfs neppers zijn bijna zo duur heb je ze al gekocht of wou je ze gaan kopen?
Kijk eens op Hyves.nl: always in touch with your friends in het topic echt of nep tegenwoordig maken ze uggs zoooo goed na, zelfs de labels aan de binnenkant etc zijn precies hezelfde gekopierd
Ik heb ontzettend veel UGG's gezien die uit Turkijke gehaald worden. De schoenen worden daar gewoon 1 op 1 nagemaakt, je ziet bijna geen verschil met de echte. Die dingen worden ook veel op de marktplaats aangeboden. Echte ugg's voor 55 euro....ik geloof er niet zo in. Wil je ze goedkoper krijgen dan in Nederland dan zou ik ze uit US halen via bijv. bij de shoes-store.net, het liefst met een paar vriendinnen oid tegelijk bestellen zodat je de bijkomende kosten kunt delen en je alsnog veel goedkoper uitkomt dan in NL. Het kan ca. 100 euro schelen. Volgens mij is dit hier eerder ook al genoemd.
Ik zou mijn geld terugeisen en anders terug laten vorderen door de bank zei verkoopt jou een namaakproduct zonder dat je er vanaf weet
Inderdaad duh! Ze weet toch nog helemaal niet OF ze uberhaupt nep zijn?! Kan je ze misschien niet gaan ophalen??