Show je UGG AUSTRALIA'S en vragen

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

shoe-store rocks! :D

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Tof! :D Wat staat er als je je track&trace invult? Misschien kom ik er wijs uit? Mag ook via pb hoor.

3. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
  4. mroos

mroos Niet meer actief

Bij mij staat er al sinds vrijdagochtend into foreign customs, hoe lang duurt dat gemiddeld?

edit. Ik lees al max. een maand, laten we hopen van niet..

5. music4life

music4life Niet meer actief

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Voor 55 euro natuurlijk nep.. Die kosten in de winkel 240 ;)
    de foto's zijn ook zo onduidelijk genomen, je ziet niet eens een foto vd zijkant en achterkant..

7. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Fijn dat ik om de hoek woon ;) ga ook kijken!

8. music4life

:$:(:(:(

9. Onder water

Is inderdaad te mooi om waar te zijn!

10. music4life

zoo dan baal ik echt, op marktplaats staat wel bij nep uggs uggs look ,,bij deze niet.

11. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hoe kan je nou zo hard roepen dat ze nep zijn? Misschien zijb ze wel echt, gewoon paar x binnen gedragen ofoz en is zij ze beu! Niet te negatief meteen hé :)

12. Onder water

Ik hoop het voor dr dat ze echt zijn. Maar meestal zetten ze foto's neer van de labels achterop. En als ze wél echt zijn, heb je geluk gehad. Bij mij gaat het er eigenlijk niet in dat ze ze voor 55 euro verkoopt terwijl ze 240 in de winkel kostten. Maarja is mijn mening.

13. SeaShell

Wat te mooi lijkt om waar te zijn is 99 vd 100 keer te mooi om waar te zijn ;)

14. SeaShell

Helaas zijn vele verkopers niet zo eerlijk om erbij te vermelden dat ze nep zijn, maar voor 55 euro kun je gewoon geen echte uggs vinden, zelfs neppers zijn bijna zo duur :(

heb je ze al gekocht of wou je ze gaan kopen?

15. SeaShell

16. music4life

heb ze dus al betaald

17. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik heb ontzettend veel UGG's gezien die uit Turkijke gehaald worden. De schoenen worden daar gewoon 1 op 1 nagemaakt, je ziet bijna geen verschil met de echte. Die dingen worden ook veel op de marktplaats aangeboden. Echte ugg's voor 55 euro....ik geloof er niet zo in.
    Wil je ze goedkoper krijgen dan in Nederland dan zou ik ze uit US halen via bijv. bij de shoes-store.net, het liefst met een paar vriendinnen oid tegelijk bestellen zodat je de bijkomende kosten kunt delen en je alsnog veel goedkoper uitkomt dan in NL. Het kan ca. 100 euro schelen. Volgens mij is dit hier eerder ook al genoemd.

18. SeaShell

Ik zou mijn geld terugeisen en anders terug laten vorderen door de bank
    zei verkoopt jou een namaakproduct zonder dat je er vanaf weet

19. music4life

zou dat kunnen ? echt balen dit,bah kweet natuurlijk nogniet zeker of ze nep zijn,

20. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Inderdaad duh! Ze weet toch nog helemaal niet OF ze uberhaupt nep zijn?! Kan je ze misschien niet gaan ophalen??

Deel Deze Pagina