nee, want ze hadden maat 8 niet meer en kregen die ook niet meer binnen ( elke winkel krijgt maar een bepaald aantal uggs van ugg australia) en zou dan alleen een tegoedbon kunnen krijgen voor die winkel ( het is een sieradenwinkel hier in helmond die ook schoenen zoals uggs en mukluks enzo verkopen) en had niks aan een waardebon die maar 6 mnd geldig is want wil er perse uggs voor kopen, dus leek het me beter ze zo te verkopen zodat ik van dat geld weer nieuwe kan kopen
Klinkt leuk maar als er dan iets met die schoenen zouden zijn dan moet je naar de winkel waar jij ze hebt gekocht. Dat kan soms wel erg ver van de koper zijn dus ja.... Buiten dat wie zegt dat de schoenen van jou ook de schoenen van de bon zijn en geen neppe met een echte bon bijv? Begrijp me niet verkeerd maar ik snap niet dat je zga nieuwe uggs verkoopt terwijl je ze zelf ook had kunnen ruilen en dat dat ook nog eens 3 paar uggs zijn in 1 maand gekocht en alle 3 niet goed zijn....
lijkt wel een kruisverhoor, sjee heb 2 paar gekregen voor mijn verjaardag van mijn ouders, dus was niet mee in de winkel, en toen ik ze kreeg kon ik ze dus niet meer ruilen omdat de winkel enkel tegoedbonnen geeft en geen geld
pff wat een discussie zeg.. elke idioot ziet aan de foto's dat het echte uggs zijn maargoed.. de winkel staat ook op de lijst van officiele ugg dealers. en nee, ik had ze NIET kunnen ruilen, want ik kreeg enkel en alleen een tegoedbon waar ik niks aan heb omdat ze daar verder alleen sieraden verkopen bij migagifts in Helmond, en ik daar niks aan heb als ik nieuwe uggs wil en het is wel ERG ver gezocht dat ik eventueel neppe uggs zou verkopen met iemand anders zijn bon ik heb gewoon een bon waar duidelijk de winkelnaam opstaat en waar duidelijk ''classic tall chestnut'' op vermeld staat en ja ze zijn echt.. check de ugg hyve, en vraag daar aan de hand van mijn advertentie of ze echt zijn ik ga hier echt geen neppe uggs voor 200 euro verkopen, heb geen dombo op mn voorhoofd staan
Klopt t dat die bailey button Uggs groter vallen dan de classics? Ik wil ze online bestellen maar weet nu niet welke maat. Iemand die ze toevallig heeft?
hoezo is dat logisch dat zulke vragen komen? jij maakt al heel dit topic van die ''hatelijke'' opmerkingen ook toen ik zei dat de classic tall uggs (met een winkelwaarde van 240 euro) die iemand hier had gekocht van 55 euro 100% zeker nep waren, toen zei jij nog dat we niet moesten oordelen want dat kon je vooraf niet weten of ze nep waren blablabla maar mijn uggs die ik verkoop van 200 euro trek je wel in twijfel? kom op zeg.. als je dan iets tegen me hebt zeg het dan gewoon tegen me ipv zo flauw te gaan doen
ze hebben dezelfde zool als de classic shorts dus je kunt ze gewoon in dezelfde maat kopen want ze vallen hetzelfde