Nep kijk maar eens op Hyves.nl: always in touch with your friends voor betrouwbare en onbetrouwbare winkels/sites
Beetje jammer dat er altijd van die rare opmerkingen gegeven moeten worden als mensen dingen mooi vinden Volgens mij vroegen we ook niet om mensen die uggs lelijk vinden, maar om foto's van je uggs, en vragen en antwoorden
Maar ik heb 2 weken terug Uggs uit Amerika gekregen (mijn ouders hebben die meegenomen) maar maat 7 is 38 hoor!! Of omdat het kids is, is het dan anders ofzo?!
hoi dames na jullie topic te hebben gelezen pff krijg ik die uggs niet uit mn hoofd!! hahaha ikvind ze leuk!! ik heb hele mooie gezien op de van assem site.. die ik nog nooit eerder heb gezien, die met die mooie sleehak! ik zal ff kijken of ik een plaatje kan invoegen zo, maar goed, die zijn dus 260 euro... Behoorlijk boven mijn budget helaas!! maar goed.. niet dat ik die dus ooit aan mn voetjes zal zien.. maar ik ben dr nu wel fan van hahaha groetjes!
Ja als ik een vrouwenmaat neem heb ik inderdaad ook een 7 nodig maar kids maat gaat maar tot 6. En laat die 6 nou precies hetzelfde zijn als de 7 qua maat!
ik vind ze precies goed vallen qua maat.. normaal heb ik 38 en van uggs ook, alleen lopen ze uit ( het vachtje wordt dunner) en dan vind ik ze groter vallen, dus ik zou ze vooral niet t'e groot kopen op de officiele ugg website staat juist dat je eerder 1 maat kleiner kunt kopen dan te groot, maar ik heb 2 verschillende voeten en links zit hij perfect en rechts heb ik gewoon ruimte over.. maar te klein is ook niet goed, dan heb je kans dat je teen erdoorheen boort
Foxter: Uggs staan er juist om bekend dat ze groot vallen. De meeste nemen een maatje kleiner. Daantje: Ik heb het juist andersom, mijn rechter voet is groter dan de linker. Lastig he!? Ik was ook bang om ze te klein te kopen ivm gat bij grote teen. Die ik nu heb zijn een beetje aan de ruime kant maar liever dat dan een gat bij m'n teen. Mirell: www.merkengroothandel.nl zijn vast niet echt. Uggs zijn nooit zo goedkoop te koop. Als je ze wel ergens goedkoper vindt dan zijn ze waarschijnlijk nep. Sanne: (offtopic) Zwaai, alles goed?
Ik wil ook uggs bestellen bij shoe-store.net, er staat boven free shipping maar dat geldt zeker niet voor naar Nederland? Heeft iemand gewoon de volwassen maat daar besteld? Betaal je daar ook nog invoerrechten bovenop? Ooh en ik weet niet of het al gezegd is maar als je wilt weten of een site echt is, dat staat gewoon op uggs.com, staat deze ook tussen trouwens
Voor de mensen die niet weten welke uggs maat ze hebben. Gewoon even in de winkel passen en dan staat er in het labeltje gewoon de us maat als je die nodig hebt Hier: Ik vind Uggs ook niet mooi, maar ze lopen heerlijk, zitten fantastisch en ik weet niet hoe ik de winter zou overleven zonder.. LOVE THEM
ik vind ze erg tof, alleen staan ze niet bij mij, Mn voeten lijken er zoooo groot in...ik heb hele dunne kuiten dus het is geen pan, gvdvrdmmme*&&@)(. Heb nu dus Minnetonka Tramper in 3 kleuren
Mijn vriendin had het er ook al over dat ze vanuit Amerika ook wel de kindermaat had genomen dat dat vergelijkbaar was aan de 7 vrouwenmaat. Scheelt toch geld dus is het proberen waard eigenlijk. Als jij normaal maat 7 hebt en 6 past ook nou dan zal ik die ook gewoon kunnen bestellen. @Foxter, ze vallen juist groter en hoor eigenlijk altijd om me heen dat mensen ze een maatje kleiner nemen dan normaal. Ik heb normaal maat 38 / 39 (vaker 39) maar mijn Uggs zijn echt maat 7 dus 38!
De gratis verzendkosten gelden idd niet voor nl, je betaald zo'n $35 dollar verzendkosten en 19% btw en nog inklaringskosten etc ( betaal je een deel aan de deur) Ikzelf vind het een heel gedoe en bestel daarom gewoon in NL op Schoenen & Laarzen online van alle bekende merken - Van den Assem Schoenen, topservice en garantie en scheelt maar een paar tientjes met de USA Maar stel je koopt uggs in de USA en er is iets mee ( kleurverschil, passen toch niet, etc) dan moet je ze weer helemaal terugsturen ( betaal je weer een hoop douanekosten) en ben je weer weken kwijt of heb ik dat? Als ik ze bij van den assem koop bestel ik ze maandag en heb ik de dinsdag binnen en als ze niet goed zijn kan ik ze gewoon terugsturen en omruilen en als er iets mee is lossen ze dat heel snel op
Ik heb gehoord dat de nieuwe collecties niet helemaal meer uit vacht bestaan, alleen bij de tenen enz. en de rest synthetisch, is dat zo? Ik ben zoo aan het twijfelen!
Ja precies! Hier zijn ze ook in het roze maar het vacht ziet er dus wel nep uit. Ik ga denk ik lekker voor de oude collectie dan weet ik in ieder geval dat het goed is.
Oh grappig Ik heb ze juist groter Misschien maakt het nog wat uit of je ze uit amerika haalt of uit nl, misschien dat ze in amerika anders meten ofzo? Want ik heb ze wel altijd uit amerika.
Maar ik heb mijn Uggs ook uit Amerika!! Maar als je ook leest op andere site's dan vallen ze bij de 1 groot, bij de ander normaal en bij weer een andere te klein! Dus is toch lastig en voor iedereen blijkbaar verschillend!
wat vinden jullie mannen ervan????ik heb namelijk nog nooit gehoord dat een man ze mooi vind of vrouwelijk laat staan sexy