Daarom zet ik er ook bij schokkend. Meiden, je mag ze best mooi vinden maar weet dat dit gebeurd. Ik weet namelijk dat het echt niet anders is dan bont. En voor diegene die zegt dat het in China niet gebeurt. Heb je daar bewijs van? Lijkt mij dat ze dat zeggen om ze gewoon te kunnen blijven verkopen.
ik schaam me niet om er mee te lopen hoor. zoals al eerder werd gezegd in elke schoen zit wel een stukje dierenhuid
Ik heb de sundance chesnut. Heeeerlijk en helemaal uit australie laten halen. heeft in totaa 150 euro gekost:d hier kosten ze het dubbele.
Haha ja dat klopt! Een wit plaatje met zwarte letters UGG en onderaan een zilveren randje, ligt eraan hoe je 'm houd en dan zie je ugg staan of een soort 'zonnetjes'
ja gister keek ik nog even goed in de doos.. en daar zat een kartonnenkaartje bij dat je zo de echte uggs kon herkennen! hihi. en op de doos zit zo'n ovale sticker met zonnetjes Bedankt voor je antwoord
ik heb die kortere met 1 knoop voor 199,95 schaam nou ja als ze echt zo stevig zijn en ze t geld waard zijn dan kan het nog wel een keer Ik dacht ook meteen o me schoen even checken hhihi
Ik heb geen bewijs nee. maar uggs werden eerst in australie gemaakt dacht ik. en nu in china. en dat filmpje gaat over australie. watk ook schokkend vind hoor. Ik hoop dat ik een x kan vinden hoe ze het in china maken dat er geen beesten voor om hoeven. maar ik blijf bij me punt. van alle schoenen zit wel wat dierenhuid of dergelijke in. heb jij geen leren schoenen dan?? want de uggs zijn namelijk van schapenleer..
Ach kom op, leren schoenen, leren riemen zijn dan ook schokkend. Ik vind het vaak een hypocriete discussie.
Idd Kiwi1, dan kun je ook wel geen leren bankstel meer kopen of een donzenveren dekbed en kussen en zelfs geen make up wat veel op dieren wordt getest of medicijnen :s vandaag trouwens lekkere ugg pantoffels gekregen: de UGG COZY in chestnut ben er zo blij mee!
Ik heb de bailey triplet in het grijs. Mn eerste paar echte uggs en ik ben meteen hooked Vanaf nu koop ik elk najaar een nieuw paar
Wat er gebeurt is om parasieten weg te houden. Echter is dit zeer beestachtig en belachelijk en pure mishandeling. Maar het gebeurt niet omdat er UGGS geproduceerd moeten worden. De schapen worden niet verminkt voor de UGGS, en dat is wel iets anders denk ik. De schapen worden verminkt doordat die mensen die dat doen gestoord zijn. UGGS worden gemaakt van schapenhuid en wol wat afkomstig is als afvalproduct uit de voedselindustrie. Ik vind daarom niet dat je de mensen die UGGS kopen daarop moet aanspreken. Al dan niet blijft het verschrikkelijk.
My gosh wat een doelloze discussie weer... Hier 4 paar, Bailey Button Classic Cardy Bailey Button triplet Classic Tall En heb vandaag voor mijn zoontje de Classic gekocht !
Goed dat je dit schrijft. Ik wilde Uggs kopen maar zie er vanaf. Ben tegen dierenmishandeling en dingen waarvan ik weet dat ze dierenleed veroorzaken koop of eet ik niet.