Je kan ze ook vanuit het buitenland bestellen....ben je vaak een stuk goedkoper uit Want in de aanbieding zijn ze nooit
Succes! Eet je ook geen vlees? Of vis? Eet je wel eens een eitje of drink je wel eens melk? Heb je ook geen leer in huis, leren schoenen of leren riem? Slaap je onder een dons dekbed? Of zit er misschien dons in je jas? Gebruik je make up, medicatie?
Ze zijn nooit in de aanbieding omdat dit niet mag van de importeur. Als de winkel ze over heeft aan het einde van het seizoen mag hij ze terug sturen maar niet in de uitverkoop gooien, alleen de kleuren van dat seizoen wel!
Yep en ook de speciale uitvoeringen bijv. van de cardy waren vorig jaar bij Mayke in de sale (die met die ruit erin gebreid)
oke dat heb ik pech want wil graag de Black Classic Tall UGG.. En die hebben ze volgens mijn altijd. Maar die site die ze met 50 % korting aanbieden zijn dus nep?
Daar mag je wel vanuit gaan! Ik weet niet of je nog weet dat makro ze een jaartje geleden ook had voor 20% korting? Die waren geïmporteerd uit Spanje en toen was er dus wel een korting mogelijk maar 50% lijkt me sterk! Dat is gewoon vanuit de importeur verboden.
@Devilschase, bedankt. Ga ik daar ff naar kijken! Heb wel de 'Ugglaarzen' van Paul Green gepast. Die hebben erg smalle schoenen. Koop ik die wel.
AQA heb ik laatst ook een paar gekregen, super goedkoop (zeker i.t.t. de uggs) en goede kwaliteit! En ze zijn echt heel leuk! Heb hoge met 3 knopen gekregen!
Nee dat wist ik niet dat makro dat had... Ik vond ze eerst spuug lelijk maar ben opeens verliefd haha wat kan een mens verandere... Ik hoop dat de makro ze dit jaar weer krijg..
Ik had begin dit jaar uggs besteld bij UGGsUitAmerika.nl | Home duurde bijna 2 maanden voordat ik ze binnen had.. De ultimate bind in zwart. Deze zijn verder in NL weinig te krijgen. Maar die site is wel veilig, alleen totaal niet klantvriendelijk. Ze zetten erop 5 keiharde garanties, nou mooi niet dus Daarvoor had ik de Ultime Tall Braid in chocolate.. maar die zijn stuk gegaan begin dit jaar. Die had ik toen in totaal 15 maanden gedragen. De naad was helemaal open gegaan. Vond ik wel snel, jullie daar ervaringen mee? Ze staan nu ergens achterin de kast, vind het zonde om ze weg te gooien! VOor begin volgend jaar heb ik de Joslyn in chestnut op het oog. Nog even afwachten of ik daarbij blijf, want er zijn zoveel leuke uggs hè. En ik houd dat bericht over het dierenleed in mijn achterhoofd. Vind het wel een beetje eng, kan daar helemaal niet tegen. Al denk ik dat voor de meeste leren schoenen eigenlijk wel restanten van mishandelde dieren zijn, volgens mij kom je daar moeilijk onderuit. dierenleed is overal.
Oh ja en trouwens, ik was vorige week za'dag in Alkmaar en liep langs die ene winkel. Ik zo tegen mijn man HEY uggs! Hij trok me snel weer mee haha
Ik ben denk ik om door dit topic... Moet ze toch maar eens aanschaffen! Wat ik alleen vaak hoor is dat de UGGS veel onderhoud nodig hebben!? Kan iemand me daar iets over vertellen? Hoe vaak en waarmee?
Komt ie dan he: Biologische melk en ei, vegetarier geen leer,zeker geen riemen want die draag ik niet en nepleer voldoet ook prima Zeker GEEN donzen dekbed,de reinste dierenmishandeling! Ik gebruik alleen proefdiervrije make up. En als ik kanker krijg ga ik lekker dood zonder medicatie. (dat denk je toch niet echt he? Je moet ergens een grens leggen) kortom: je bericht slaat nergens op. Jij weet net zo goed als mij dat je sommige dingen in een maatschappij niet kunt vermijden. Dus: ik gebruik paracetamol en antidepressiva,ik heb een 2e hands leren bankstel. Maar ik probeer op te letten of het diervriendelijk is en dat vind ik persoonlijk al heel wat. Einde discussie. Geen zin dit topic te verpesten.
Grappig dat je na je eigen reactie, die nergens op slaat, maar direct roept einde discussie Maare hoe zie jij aan je 2e hands leren bankje dat die afkomstig is van een dier wat niet geleden heeft?!