Maar op die site zijn ze net zo duur als hier in NL...waarom heb je ze dan niet gewoon in de winkel gekocht?!
Ooh sorry denk dat ik het al weet, omdat ze bijna nergens te krijgen zijn Maar voor de prijs had je het niet hoeven doen in ieder geval.
haha ja inderdaad Nee voor de prijs deed ik het niet. Offtopic wat een leuke naam heeft je zoontje haha
Whaha idd tegelijk....zeker een leuke naam....ga je nog Uggs voor hem kopen als hij ouder is?! Het is dat hij ze nog niet past maar volgende winter koop ik ze wel hoor!! Vind ze bij jongentjes ook gewoon leuk
mijn zus had nieuwe uggs gekocht ook in alkmaar bij waardijk en ze deed ze thuis aan trekt m zo kapot me moeder heeft ze de volgende dag geruild, gelukkig was dat geen probleem.. en onder kapot versta ik een naadje los dat zo verder los kan gaan. mijn uggs werden na aankoop nog gratis ingespoten ook binnenkort even een flesje kopen om de 3/4 weken inspuiten werd er als goed is gezegd. me zus heeft nu dus zo'n flesje en zat gister te spuiten.. en later nog eens,ze wist niet waneer het genoeg was.. maar heel de vloer is nu spekglad!! tenminste waar ze gespoten heb. dus ik adviseer buiten te gaan spuiten was maar even een tip!! Liefs
Mijn man vindt ze niet leuk voor jongetjes.. ik zie het nog wel. Denk dat die camelkleurige wel goed zouden staan bij Jason Fayy wat voor spray heb jij? Ik heb ook een spray gekregen maar ik spray niet zo vaak.. nu draag ik mijn uggs ook niet dagelijks. Vorig jaar wel toen ik zwanger was waren het de enige schoenen die ik nog aankreeg.. kon niet bukken. Zie dat je een miskraam hebt gehad, erg zeg ben je bang dit keer dat het mis gaat of heb je er wel een goed gevoel over dit keer?
Haha nou mijn vriend heeft daar niks over te zeggen hoor ik koop ze gewoon!! Hij heeft daar toch geen verstand van joh!! haha. Als ze zo klein zijn vind ik het echt leuk staan, bij volwassen mannen vind ik het niet zo leuk!
wel een beetje op z'n kop zie ik, en de schoenen zijn ook niet erg duidelijk te zien omdat de foto hier zo klein uitvalt
haha, leuk topic daan! Ik heb de gewone chocoladebruine halfhoge Uggs. Heb ze tijdens mijn zwangerschap gekocht (we hebben toen nog een hele tijd gediscussieerd over die schoenen haha) en ik heb ze zodra het onder de 10 graden komt, bijna iedere dag aan. Dus nu maar op zoek naar een nieuw paartje.
Ik heb mijn zinnen gezet op de uggs mini sand, ga ze toch maar weer passen om te kijken of ze nu weer zo gigantisch lijken aan mijn voeten haha . Leuk met een baggy broek eronder.
Daantje die bailey button heb ik vorig jaar ook in t zwart gekocht enig nadeel vind ik dat die flappen omslaan.. maarja
Via via gehoord dat dit heel makkelijk op te lossen is bij de schoenmaker,dmv klittenband? Pin me er niet op vast, maar een bezoekje bij de schoenmaker kan nooit kwaad
Ze gaan idd snel flappen, maar dat is ook een beetje de bedoeling van het model ik vind het iig best mooi ( al Ben ik volgens mij de enige)