Druk meisje Van bijna 20 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door serena15, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    ons dochtertje is een heel druk meisje, zit echt geen seconden stil. Er zijn veel mensen die zeggen heeft ze geen adhd?
    wat moet ik hier nu mee
    ze is verder een heel pienter meisje die bovengemiddeld is kwa ontwikkeling en mentaal.

Mijn man was vroeger ook een heel druk kind.

wat vinden julllie?

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het is nog een beetje vroeg om te zeggen idd. Of ze adhd heeft.

Er zijn wel meer drukken kinderen. En zo lang je het zelf niet storend vind of vind dat het te erg word lijkt me dat er nog niet te veel aan de hand is.

Als ze wat ouder woord en ze is rond het vierde jaar nog niet rustiger of het gedrag word erger dan kan je in die richting gaan denken. Maar dat hoeft niks te betekenen.

Zo als je zelf ook zegt je man was ook een druk kind en neem aan dat dat nu over is. Het ene kind is rustiger en het andere drukker.

Gaat ze naar een kdv of ?

Zo niet zou haar anders met twee jaar een paar ochtendjes naar de peuterspeelzaal laten gaan kan ze wat energie kwijt en haar vlotte babbel en spelen.

Succes ermee. ;)

3. firegirl

firegirl Niet meer actief

Er wordt zo snel gezegd dat een kind(je) ADHD heeft, echt, ik vind het een stempel op zo'n kind plakken.
    ADHD is meer dan alleen maar druk zijn, misschien is het karakter van jouw kindje gewoon wat drukker, ik vind een drukker kindje leuker dan kindjes die je op de bank zet en die daar nog steeds zitten als je weer kijkt...

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    zolang jullie denken dat er niks scheelt moet je je niet gek laten maken door anderen. als je merkt dat ze concentratie problemen heeft of slecht gaat slapen doordat ze extreem druk is. dan is het misschien handig daar in de toekomst eens naar te laten kijken maarja ze is nog zo jong daar is nu nog moeilijk iets van te zeggen. gewoon aankijken hoe een en ander zich ontwikkeld en naar je eigen moeder gevoel luisteren. ( mijn zoon heeft adhd en daar is echt wel iets meer mee aan de hand dan Alle Dagen Heel Druk zijn ) het kan ook een levenlustig ondernemend dametje zijn met een hoop pit.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn zoontje is ook erg druk kan bijna niet stil zitten
    rent de hele dag door het huis
    tot hij anderhalf was zag hij speelgoed niet staan en speelde er ook niet mee omdat hij druk was

hij wordt bijna 2

maar mijn man is ook erg druk die heeft wel adhd
    maar er zijn idd mensen die te snel zeggen dat je kind het ook heeft
    ik heb zoiets van dice is heel ondernemend hij is al wat rustiger geworden speeld met auto's enz
    maar je moet er wel constant achterna

ik heb zoiets van ik zie wel hoe hij over een paar jaar is

Deel Deze Pagina