Niet zo raar hoor, ik heb exact hetzelfde. Wij hebben wel een grote plant voor het raam staan, ook een beetje tegen inkijk. Maar die staat gewoon op de grond. En ik vind wel eens halve soepstengels en lekkende bekers ranja op de vensterbank, maar dat is geen stylingkeuze van mij (wel van mijn zoon).
Hier zit m’n Stafford van 35 kg ook wel eens in de vensterbank Geldt dat ook als decoratie? Ook niet direct mijn keuze, maar wel een bijzondere haha
Bekijk bijlage 547474 Ik ben niet zo van de frutsels en tierelantijntjes. Heb alles het liefst zo rustig mogelijk. Wat voor anderen weer ‘saai’ betekend Haha.
Dit is een gedeelte van 1 van mijn vensterbanken, niet teveel zooi ivm de katten die graag naar buiten kijken
Zo min mogelijk. Moet allemaal afgestofd worden 2 planten tegen de inkijk en één Amerikaanse bulldog zo af en toe.
ik heb voor op de vensterbank 2 planten maar geen idee hoe ze heten, en 2 kandelaars met een leuke kaars erin, achter op de vensterbank staat op dit moment een tractor, een playmobile bus, een vuilniswagen en nog wat kleine autootjes, ik moet maar weer eens wat speelgoed naar boven slepen
Twee grote wind lichten, thee potten in de keuken en wat stof Ik wil een nieuwe ombouw maar kan niks moois vinden en weet ook niet goed waar ik dat moet zoeken.
Haha ik heb er wat plantjes in staan in niet bij elkaar passende potjes, 2 avocado pitten in een glas water(expiriment van man en dochter) en op dit moment een bananenschil, een lege beker en een lege knijpfruit maar goed dat haal ik straks toch weg denk ik Oh en 2 vleesetende plantjes !
Geen decoratie. Dat vind ik niet mooi. Mijn zonen vinden de vensterbank een heerlijke plek om aan te spelen. Meestal staat deze dan ook vol net hotwheels en andere auto’s.
Op het moment staat ie veel te vol. De spullen die normaal op mijn dressoir staan, staan er nu ook in omdat man heeft besloten het dressoir bij zijn kerstdorp te trekken. Eerst stonden er alleen 2 orchideeën in. Toen die uitgebloeid waren heb ik zeer omgewisseld met kleine bonsai achtige boompjes. Alla het kerstdorp weer weg is zal ik wel verder kijken. Maar het liefst zo min mogelijk prullaria. Mijn man heeft juist het liefst zoveel mogelijk want dat is gezellig?
Vind ik zeker decoratie. Mooie beestjes!! Die van ons ging op de lunning hangen/liggen. Telt dat dan ook? Hier staat nu een vrij grote plantenbak met verschillende vetplantjes. En 2kandelaars voor het kleinere deel. Achter ook een plant en wat herstknutsels van dochter. (Paddestoelen en geverfde denneappels)
Zoiets vind ik idd ook wel leuk. Het raam is behoorlijk groot. (3 meter breed en 175 hoog ongeveer) dus er mag best wat in.
Vandaag dit voor in de vensterbank gekocht. In de andere vensterbank ernaast staat precies hetzelfde. De radiator ombouw word nog wit.
Ik hou juist niet van kale vensterbanken. Vind ik zo ongezellig staan. In de keuken hebben de kinderen een vensterbank in de speelhoek waar ze speelgoed in mogen zetten, de rest niet. Al ligt de hele vloer vol, als de vensterbank maar netjes is vind ik alles prima. Dit zijn de vensterbanken in de kamer. Ze zijn niet zo diep dus moet altijd even goed kijken wat past.