Tja, je kunt je ook afvragen: Waarom geen twee? Jij vindt een even aantal niet mooi, een ander vindt oneven weer niet mooi. Wat maakt 't uit. Iedereen doet toch wat ie zelf mooi vindt. En volgens mij bestaat er geen vensterbank-etiquette die zegt dat 2 niet mag ofzo. Ik heb het overigens allebei. Voor heb ik 2 grote potten met kleine fuchsia's erin. Achter heb ik op de rechterhoek 3 olielampjes staan en verder 3 grote vazen. Ik wil voor die vazen ook nog wat anders maar heb geen flauw idee wat
Is gewoon een tic van mij Als ik wat koop voor in huis, dan meestal in 2voud (en nee, niet óveral staan setjes van 2) Maar nou ben ik wel benieuwd naar een foto van jouw vensterbank met oneven aantal spullen
Ik heb hier ook alles per 2 hoor! dat vind ik juist veel mooier en netter staan als alles per 3 of per 5 of per 7.... wij hebben 2 strakke zwarte bloempotten in de vensterbanken en donkergroene planten.. en 2 x dezelfde vazen! hou van zo min mogelijk in de vensterbanken.
Ik heb 6 glazen vasen 2 hoge 2 cillinder en 2 met een pootje (ja 2 van alles ) .. Daarin heb ik over een laagje bruin ecru kleurige potporrie, ruikt lekker en verder niks. Staat goed bij de gordijnen bank en het fatuil (ofzo) .. Ook lekker simpel dus
ik heb 1 lange vensterbank met 3 ramen. ik heb voor elk raam 2 planten staan, 1 rode ronde pot met een hoge plant en een rietenbak met kleine plant. tussen de ramen staan lange hoge lampen(wit) en naast 1 lamp staat de babyfoon en bij de andere lamp een foto. oja en bij 1 raam liggen 2 knuffels, dat is het hoekje van mijn uk
Ahum mijn vensterbank is een rotzooi met dank aan dochterlief . Er staat op het moment, een oranje leeuwen knuffel, een oranje leeuwen spaarpot (ING) knuffel, een oranje grote wuppie (AH) en de grote beesiej ligt er. En denk maar niet dat ik het weg mag halen, dochter heeft het binnen een minuut weer zo neer gelegd. Ach nog een weekje . Normaal had ik er cilinders op staan maar die zijn door papa en en de kleine meid kapot gegaan die vonden het leuk om binnen te voetballen, grrrr. Wil binnenkort eerst eens nieuwe vensterbanken gaan halen, zodat deze wat breder zijn daarna zal ik eens kijken of ik er iets leuks van kan maken . Lees dus nog even mee voor wat leuke tips/ideeen, en dan vooral ook tips die kids proof zijn.
Hahaha,, wij hebben het zelfde ''raam'' en vensterbank! Bij ons staat er eigenlijk alleen een foto van mijn moeder op en een tekst spiegeltje.
haha ja op de eerste verdieping. Woonkamer-raam-kant gelukkig wel aan de kant van de tuinen, beetje leuk/groen uitzicht tenminste i.p.v de straat