Ervaring met sieraden van Mijnnaamketting.nl????

Discussie in 'De lounge' gestart door chantaldam, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ladies,

Ik wil heel graag een mooi sieraad met de naam van mijn zoontje. Liefst in goud maar dat is niet te betalen. Nu zag ik bij mijnnaametting.nl hele leuke dingen ook in 18k verguld zilver.

Nu heb ik wat reviews gelezen en het lijkt erop dat de kwaliteit flink te wensen over laat. Veelal wordt er gesproken over zilver wat helemaal zwart wordt en niet op te poetsen is. Geldt dat ook voor de vergulde sieraden? Iemand ervaring met deze artikelen? Ik ben er zeer benieuwd naar....

Groetjes
    Chantal

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    #2 Esmaralda, 24 jun 2015
    Laatst bewerkt: 24 jun 2015
    Ja ik, niet doen!
    Ik heb voor mijn verjaardag een mama hanger gekregen van mijn man. Was zilver en prachtig toen ik hem kreeg, maar na een korte tijd werd hij al snel zwart en enorm lelijk. Dit meteen gemeld bij mijnnaamketting en daar gingen ze goed mee om. Ik kon mijn geld terug krijgen of een nieuw sieraad bestellen. Ik koos voor het tweede en ze nog een kans te geven omdat ze mij vertelde dat ik een misbaksel had gekregen.

Ik kreeg een andere hanger, een ander model omdat ik zelf geen vertrouwen meer had in dat model omdat ik ondertussen al veel slechte verhalen had gehoord erover.
    Maar het model wat ik kreeg was heel anders dan wat hun aangeboden had. En het werd ook weer zwart. Ik heb hieronder een foto van 1 van de hangers gezet.
    Ik heb toen weer contact opgenomen en mocht het weer terug sturen en kreeg weer dezelfde keuze. Nu heb ik mijn geld terug gevraagd en heb de hanger ergens anders besteld.

Kortom, bestel ergens anders, want de recensies op hun facebook site liegen er ook niet om. Je kan beter bij names4ever kijken of bij kaya sieraden. Mijn moeder, tante, zus en ikzelf hebben hier allemaal besteld en dit is gewoon goed.

3. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ok dankjewel Esmeralda. Zo balen. Ze hebben leuke dingen maar idd ik werd een beetje bang van al die slechte recensies. Waar heb jij zelf nu iets anders besteld dan?

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bij kaya sieraden. Maar names 4 ever is ook goed.

5. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Ok ik ga eens kijken....dankjewel

6. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Jammer dat die dan meteen weer zo duur zijn...maar ja kwaliteit kost wat ben ik bang. Nog andere mensen met ervaringen cq ideetjes?

7. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doorsparen en datgene kopen wat je het liefst zou willen...

Ik ben zelf voor een Minitials ketting gegaan. Ook niet goedkoop maar ben er super blij mee!

8. chantaldam

24 mei 2014
    69
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Bedankt voor de berichtjes...ik vrees dat ik idd toch even door moet sparen ...

Deel Deze Pagina