Koprollen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miireii, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Mijn meisje van 1,5 kan koprollen!!

Ze doet de hele dag niets anders meer.. Vind het soms nog wel een beetje eng maar het gaat heel goed!

Vraag me eigenlijk wel af hoe ze daar nou bij komt.. ;)

Zijn er nog meer kindjes die kunnen koprollen??

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja ons zoontje sinds een week en hij is 16,5 maand. Hij doet het gelukkig niet op de grond, maar alleen op de bed als wij er bij zijn. Doet jou dochtertje het wel ook op de grond?

3. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    haha! schattig. Inderdaad soms vraag je je echt af waar ze het vandaan hebben. Mijn dochter staat we met haar hoofd op de grond maar rollen durft ze niet. Alleen als ik haar help (en dan wil ze gelijk de hele middag :p)
    dat het geen pijn doet he :p

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon kon dit ook behoorlijk vroeg. als hij moe is gaat hij op zijn hoofd staan... doen veel kindjes. 1x rolde hij dus door en sindsdien kan hij koprollen haha.

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Hier dus gewoon op de grond idd. Op de laminaatvloer.. Naja, zolang het geen pijn doet!

Maar vind het erg knap hoor!

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Hey meis ;)
    Wat lachen dat S dat doet zeg! T doet het ook, jaja... maar alleen op de bank. Soms gaat ie eerst een tijdje half op zn hoofd staan zeg maar en wacht tot we goed kijken, showmaster :D

Maak anders ff een filmpje! Kom je nog ff buurten bij de 'febjes'?

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Onze dame doet het ook. Ze wil sowieso het liefst de hele dag de wereld op de kop zien. Grappig gezicht maar of het zo goed is voor de nek?? Ik weet het niet.

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Haha hier ook zo eentje sinds dat hij een maand of 17 was geloof ik! Erg grappig

9. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hier nog eentje en ons manneke is nog maar 11.5 maand. Hij deed het al toen ie 10 maanden was en kon kruipen/staan.

Vond het ook wel eng in't begin maar ik moet er nu nog harder om lachen dan hij soms, haha!

Groetjes

Deel Deze Pagina