Mijn meisje van 1,5 kan koprollen!! Ze doet de hele dag niets anders meer.. Vind het soms nog wel een beetje eng maar het gaat heel goed! Vraag me eigenlijk wel af hoe ze daar nou bij komt.. Zijn er nog meer kindjes die kunnen koprollen??
Ja ons zoontje sinds een week en hij is 16,5 maand. Hij doet het gelukkig niet op de grond, maar alleen op de bed als wij er bij zijn. Doet jou dochtertje het wel ook op de grond?
haha! schattig. Inderdaad soms vraag je je echt af waar ze het vandaan hebben. Mijn dochter staat we met haar hoofd op de grond maar rollen durft ze niet. Alleen als ik haar help (en dan wil ze gelijk de hele middag ) dat het geen pijn doet he
Mijn zoon kon dit ook behoorlijk vroeg. als hij moe is gaat hij op zijn hoofd staan... doen veel kindjes. 1x rolde hij dus door en sindsdien kan hij koprollen haha.
Hier dus gewoon op de grond idd. Op de laminaatvloer.. Naja, zolang het geen pijn doet! Maar vind het erg knap hoor!
Hey meis Wat lachen dat S dat doet zeg! T doet het ook, jaja... maar alleen op de bank. Soms gaat ie eerst een tijdje half op zn hoofd staan zeg maar en wacht tot we goed kijken, showmaster Maak anders ff een filmpje! Kom je nog ff buurten bij de 'febjes'?
Onze dame doet het ook. Ze wil sowieso het liefst de hele dag de wereld op de kop zien. Grappig gezicht maar of het zo goed is voor de nek?? Ik weet het niet.
Hier nog eentje en ons manneke is nog maar 11.5 maand. Hij deed het al toen ie 10 maanden was en kon kruipen/staan. Vond het ook wel eng in't begin maar ik moet er nu nog harder om lachen dan hij soms, haha! Groetjes