- Nieuwe hardloopschoenen - Reflectoren - Sokken - Kaarsen en (antieke) kandelaren - Setje aquarelverf van Winsor & Newton - Gewaxte winterjas - Bezoekje kapper - Keramische braadpan - Chocola (wit of Chocolonly's met zeezout) - Mooi papier en boekbinderslinnen - Een bedsprei en bijpassende kussenslopen - Witte wijn - Een figuurzaagmachine - Zwarte nagellak - Gezichtsscrub Omg, ik kan nog wel even doorgaan geloof ik.
Pff ik weet echt niet wat ik moet vragen. En even later ben ik ook jarig (5 januari). Voor mijn verjaardag wil ik gewoon lekker uiteten met mijn man. Dat is voor mij al een cadeautje. Verder heb ik zo'n beetje alles wel..
Vraag je er toch een leuke bioscoopbon bij. Maak je er meteen een langere date van. Of als je kindje alsnog meegaat een middagje dierentuin!
- hardloophorloge - grote leren tas - kookboeken - soepmaker - kaarsen - lippenstift 24h - haarverf - shopgeld - robotstofzuiger - hebbedingetjes uit de kookwinkel - ritualspoducten - yogakleren van organisch katoen - hardloopkleding in een opvallend kleurtje - krijtverf - crosstrainer - dagje sauna - uiteten in een sterrenrestaurant nou ik kan nog wel even doorgaan . Mijn lijst wordt het toch niet. Er staan veels teveel dure dingen op....
Ik ben pas jarig geweest en ik had op mijn verlanglijstje Sneakers Ring van Swarovski Horloge Furla tas Keukenmachine Uiteindelijk de ring gekregen en nu zoeken naar een horloge die ik mooi vind..
Een Brother borduur/naaimachine. Veel te duur natuurlijk. Ik vier zondag mijn verjaardag en vraag dit jaar voor het eerst aan iedereen geld. Ik had altijd wel een lijstje, maar wil zó graag dat apparaat hebben. Zo gaat het sparen wat harder hoop ik.
Ik heb maar een kort verlanglijstje maar wel een heel belangrijke. Gezond en gelukkig zijn met de mensen waar ik om geef.
Ik wil een nieuwe toilet tas en verder geen idee, ben ook nog eens jarig in december dus dat word verzinnen.
Een elektrische fiets Een keukenmachine Een Macbook pro Een Canon 1D Een iPhone 6 Een fluisterboot Een puppy Blackstones Chanel No 5
Familiekalender Nieuwe theedoeken en handdoeken (krijgen binnenkort nieuwe keuken) Nieuwe douchehanddoeken (beginnen te slijten) Tafelkleed Lush snowfairy of snowcake (weet eigenlijk niet of die dit jaar weer uitkomen) Nieuwe kussentjes voor op de bank Taartenbakspulletjes Winter hardloopbroek Nieuwe schoenen Avondje uit met manlief en bijpassend een oppas Leuke foute relax/pyjamabroek en foute dikke sokken of sloffen erbij
Materiële zaken: Een fiets Kubb-spel voor met de vrienden in de tuin En eigenlijk niet zoveel meer. Ik ben gewoon snel tevreden!
O help dit lijstje gaat zo belachelijk lang worden ... - een nieuw horloge (moeten mn leerlingen niet steeds meer zeggen hoelang de les nog duurt, oeps) - mooi lingeriesetje - lekker geurtje (chanel n°5 of miss dior is altijd perfect!) - Ritualsproducten - loungekledij van rituals (graag maat small manlief ) - stoeltjes en grondzeil voor de bakfiets - een mooi juweeltje - een bon voor de sauna - nieuwe make-up - mooi jurkje - ... Maar wellicht wordt het een lekker praktisch cadeau. Som even de lijst op van de voorbije jaren: nieuwe gsm/oplader, keukenweegschaal en de topper: een personenweegschaal als cadeau bij de geboorte van mn dochter. Hij dacht dat ik het wel leuk zou vinden om me dan af en toe te kunnen wegen hahaha Al een geluk dat ik weet dat hij het niet kwaad bedoelt
Leuke accessoires (sieraden, sjaals, tassen, handschoenen, muts, haarspelden, enzv) Lekker luchtje Spullen van Rituals of Lush Deco spul voor in huis Yepp achterzitje Boeken Trollbeads Kleding voor de kids