Vraagje over de donkey. Ik kan misschien een donkey overnemen van iemand maar die heeft op de reiswieg en op de zitjes witte kappen. Weet iemand of je die kappen los kunt kopen in een andere kleur en wat die dan kosten? Kan het zo niet echt vinden op internet.
Prenatal - Kinderwagens en buggy's van alle merken online kopen! | PRENATAL.NL - Zonnekappen kinderwagen online kopen! | PRENATAL.NL - Bugaboo - Bugaboo Donkey zonnekap Deze zijn inderdaad los in allerlei kleuren te koop! Net als de wiegdekjes.
Wij hebben trouwens zelf ook de witte kappen en het valt heel erg mee met vies worden. Ze zijn erg gemakkelijk te wassen en ik krijg de vlekken er altijd uit zonder voorweken ofzo. Gewoon in de wasmachine en het is helemaal schoon. De stof is wel soort van vuil afstotend denk ik, want ze blijven echt super wit. Ik was ze zo'n eens in de vier tot zes maanden.
En bij bugaboo hebben ze ook nog een oulet, daar zijn niet extra uittrekbare rode en gebroken witte kappen/wiegdekje een stukje goedkoper. https://www.bugaboo.com/NL/nl_NL/strollers/outlet
Ik kan altijd de witte gewoon gebruiken ja maar ik heb de petrol blauwe gezien en daar ben ik een beetje verliefd op geworden