Vind het helemaal geweldig! Kids hebben er best wat kleding van, Beau heeft het behang op zijn kamer, de haargel, een tas, agenda etc. Kon het niet laten en heb vandaag weer 2 shirtjes gekocht voor de kids
en mijn mooiste collectie mijn oorbellen!! Ik heb er nog meer, maar ze liggen her en der in het huis verspreid!
Ook mijn verslaving samen met Z8 koop bijna halve collecties per seizoen sinds de kleine geboren is....en het is helaas geen goedkope verslaving
Wordfeud - multiplayer word game for iPhone, Android and Windows Phone Echt, verschrikkelijk! Ik probeer al te minderen, want zelfs zoontje is soms zogenaamd met zijn telefoon aan het spelen..
Nee het is ook zeker niet goedkoop, maar ik moet wel zeggen dat de kwaliteit erg goed is! Scheelt ook weer hier dat de kleding van Beau weer doorgeschoven kan worden naar Luca Z8 is ook super, nu ook weer leuke kortingen!
Heb je ooit overwogen al dit zélf te maken? OK, het is ook weer een nieuwe verslaving, maar geloof me, het is érg leuk....
Ja, heb wel eens het e.e.a. gemaakt. Maar vond er toch wel wat tijd in zitten, en tijd heb ik nou niet echt. Within, ik bestel ze in de UK. Scheelt best wat, doe het samen met mijn schoonmoeder en gewoon direct een hele bult. Doe ik ongeveer 2 keer per jaar. En soms neem ik wat mee uit de shop in Adam.