Wij hebben een Perzisch tapijt. Ik heb nu geen foto maar bij interesse kan ik er morgen wel een plaatsen..
Deze hebben we bijna 3 jaar geleden bij Montel gekocht. Het is een wollen bank. Maar kan misschien ook wel met andere stoffen...
Die hebben mn ouders zo'n 20 jaar geleden bij de kringloop gehaald. Toen nog als hogere gelakte bijzettafel. Inmiddels een heel stuk afgezaagd en heeft de tafel zn 5e kleur
Leuk topic! Heb ook wel wat inspiratie nodig. Hier een donkergrijze bank en een witte houten tafel... maar heb (nog) echt totaal geen idee welke kleur kleed ik erbij wil doen... iemand tips?
Wij hebben een grijsblauw wollen tapijt. Zuiver scheerwol kan je goed reinigen. Maar de kids eten en drinken alleen aan de eettafel en we lopen binnen op pantoffels ipv schoenen dus reinigen is nog nooit nodig geweest.
Leuk zeg!!! En ideaal omdat je helemaal zelf je kleuren kunt bepalen. Jammer dat ik niet zo handig ben...
Staat leuk zeg! En ook handig om jullie kleur bank te bekijken wij hebben namelijk bijna dezelfde salontafel en willen een nieuwe bank
Wij hebben een wit kleed. En... Daar hebben we dus echt spijt van! Gekocht toen we nog geen kinderen hadden en hij was nog duur ook. Maar we kunnen hem wel laten reinigen gelukkig. Doen we voorlopig niet want binnen een dag zit er weer van alles in.
Cool!!! Ik ga er binnenkort een laten maken van die t-shirt stof (weet even niet hoe het heet). Een grote ronde! Jammer dat ik het zelf niet kan. Lees: geen geduld voor heb.
ons kleed 2 jaar geleden bij de gamma toen gekocht! helemaal niet duur en met een hond en een kereltje van 4 verbaas ik mezelf er soms over hoe netjes hij nog is!