Haha vertel! Wat staat er allemaal verkeerd Zelf heb je een (voor jezelf) hele handige indeling, terwijl anderen dat echt heel onlogisch vinden. Ik had dat vroeger vaak als ik bij iemand moest oppassen en op zoek ging naar wat lekkers (dat mocht hoor ) dan kon ik me er niet bij waarom mensen alles zo door elkaar zetten haha. Ben wel benieuwd wat je in mijn kast zou veranderen
Ik denk dat je 20 keer zoveel kruiden hebt als ik hoor.. Volgens mij heb ik alleen een potje paprikapoeder.. ERGENS
Als je kunt tellen, dan kun je tellen dat het er geen 20 zijn. Haha en paprikapoeder dat heb ik dan weer net niet. Dat gebruik ik nooit.
Ahum.... ik durf echt geen foto te posten van mijn voorraadlades (heb geen kast). Ik heb vorige week een pak suiker laten vallen in één van de lades en het nog niet echt goed opgeruimd.... aaaaah... ik schaam me!
Haha... en als er dan ook maar een beetje vocht bij komt, dan word het één grote plakzooi. Of is dat ook al het geval.
ik heb geen echte voorraadkast.. heb een voorraadkelder die helemaal vol staat.. dan heb ik 2 grote diepe voorraadlades in de keuken.. 1 staat vol met allerlei kruiden.. de ander met overige meuk omdat ik te lam ben om steeds de kelder in te gaan.
Nog een kastje met wat spullen erin! Kastje is errrug diep, hier zie je dus alleen de voorste spullen.