En dan heb ik nog een voorraad met toilet papier (100 rollen, was in de aanbieding) in de trapkast, en daarin staan ook nieuwe vaatwastabletten en schoonmaakspullen. Op zolder bij de wasmachine 6 nieuwe flessen wasmiddel en 5 nieuwe flessen wasverzachter. Mijn badkamerkastje met een heeeele boel voorraad nieuwe shampoo, conditioner, douchegel en deo. En een keukenkastje met een hele grote zak met pandan rijst.
Wat is het allemaal netjes zeg... Volgens mij als ik een foto post van onze voorraadkast, ontploft hij door de pc heen bij jullie de kamer in..... ik ruim vaak op (elke keer na boodschappen doen) maar dit houdt niet lang stand op de een of andere manier
ik zit hier ook een beetje met het schaamrood op de wangen.....Bij ons net als bij Luckey....het is nooit erg lang netjes...
keukenkast 1 (rechtsonder op de foto heb ik een soort van platte carrousel waar heel veel kruiden opstaan)
en nummertje 2 met mijn brood en bakingrediënten en de ontbijtspullen. in de kelderkast op de grond staat wc papier, keukenpapier, melkvoorraad en frisdrank. Maar dat is zo'n teringzooi, dat laat ik echt niet zien
hey consider, aandelen in de honig? hahah lekker he al die pakjes! probeer het nu voor ons mutsie steeds vers zelf te maken maar de honig pakjes blijven toch het lekkerst!
Hier de grote kast, maar is niet alleen maar voorraad maar ook spullen voor die honden en keukenmachines ed.
gossie wat hebben jullie veel voorraad zeg... hier is mijn kelderkast een grote tering bende...met vanalles wat er niet in hoort hahaha. en keukenkastjes zet ik express niets in...want met verhuizen 3 jaar terug vond ik een pakje soep van 1999..............ghehehehe. als niemand zijn ontplofte kasten wilt laten zien....dan zal ikeens kijken.ik durf dat wel! hahaha, iedereen weet dat van mij..ik ben niet!!! netjes....