Ik lag net even met mijn zoontje op de bank een film te kijken.. HIj had er geen erg in en plaste in zijn broek. We hebben een stoffen bank, dus ja nu een natte plek. Heb er al een natte doek overheen gedaan maar wat zou je nog meer het beste kunnen doen?
Je zou een spray kunnen halen, die vlekken uit stof haalt. Wij hebben die gehaald bij de Action, omdat de oma van m'n vriend een ongelukje in de auto had. Haalt ook de luchtjes uit de stof en wij hebben het er helemaal uitgekregen.
Ik zou zeggen op laten drogen en dan de vlekkenspray van Hg erop. Die is erg goed en ruikt ook lekker dus last van vieze luchtjes heb je dan ook niet.
heel veel febreZe erop spuiten gedurende 2 weken en dan nog 3 weken wachten ......toen was bij ons de lucht er pas uit maar wij hadden niet de tips die nu hier gegeven worden dus misschien kan je de stank voorkomen
En dan moet je nog van die febreze lucht af, bah! Ecodor werkt heel goed tegen kattenpis. Ik heb het nog nooit gebruikt tegen menselijke urine maar wie weet helpt het? Het is wel alleen tegen de lucht en niet tegen vlekken.