Hoi allemaal, Daarnet bij de Zeeman echt leuke slofjes gescoord voor mijn ventje! Soort nep Allstars, voor nog geen 4,- Mijn zoon is bijna 15 maanden, heeft schoenmaat 21 en heeft de maat 12-18 maanden nu aan en zitten goed ruim. De maten zijn 0-6 mnd, 6-12 mnd en 12-18 mnd Dus mocht je nog slofjes zoeken voor je zoon of dochter, ik vond ze echt te gek! Ik wilde het jullie niet onthouden, maar miss heb je ze allang ondekt
ik wil ook een foto zien was gister nog in de zeeman maar niet zoiets gezien als waar jij het over hebt
Ja die ken ik. Die had ik vorig jaar ook voor onze zoon. Geen loopschoenen maar leuke slofjes Kost niks en staat erg leuk
Klinkt leuk, ben nu ook wel heel benieuwd. Robin heeft eerder schoentjes van de Zeeman gehad, soort sneakertjes, waren ook heel cool
Hoi! Ik heb een fotoalbum aangemaakt met fotos erin. Ze zijn donkerblauw. Hoop dat het te zien is! Het zijn inderdaad van die lekkere slofjes voor binnen!
ja die zijn leuk, had voor dochter ooit (lang geleden) roze. Ik had ze bij de Wibra vandaan, ook voor iets van 3 of 4 euro.
Leuk! Ik was gisteren nog bij de Zeeman en heb ook iets soortgelijks voor meisjes zien liggen; grijs of roze met zilveren of roze pailletjes. M'n man vond ze té fout... Ik heb er nog wel twee paar ballerina's gescoord, ook voor 4 euro per paar. Zeker niet om op te lopen, maar dat doet ze toch nog niet.
Sorry, maar ik vind het ondingen. Wij hadden ze ook, maar D. glijdt er alleen maar mee uit en ze zijn erg stug, net karton, ik heb ze dus maar weggekieperd.
Hier zitten ze wel goed gelukkig. Jammer dat het bij jullie niet het gewenste resultaat had. Heb je inmoddels andere kunnem vinden?
Heb ze ook gekocht maar die kleine van mij loopt wel naast die slofjes zeg maar, ze zijn niet echt stevig, ik vind ze dus erg onhandig, maar wel super leuk dus baal dat hij ze niet aan kan.
Ze zijn idd vrij breed waardoor ook hier ze te groot zijn en ze snel uitglijden. Vind ze wel erg schattig en doe ze hier ook wel aan. wel goed opletten dat ze ze niet verliezen dan. Om op te lopen zijn ze idd niet. Gewoon voor de leuk/schattig!
Nu moet ik ook wel zeggen dat onze jongen aardig grote voeten heeft, zowel in de lengte als de breedte. Verder heb ik goede slofjes van Aapies en flexschoenen van Shoesme. Die zitten wel mooier, maar vond ze te leuk om te laten liggen