"de Kerstkaarten naar elkaar sturen" actie van 2012!

Discussie in 'De lounge' gestart door annetske, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hallo meiden,

vorig jaar hadden we een topic waarin we kerstkaarten naar elkaar gingen sturen, dit was een groot succes en ik vond het geweldig! Dit jaar weer? Adressen via PB uitwisselen net als vorig jaar. Ik doe weer mee, en hopelijk meer! PB me dus maar en ik stuur een kaart. :)

2. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Wat een leuk idee/actie.

3. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Had de andere topics nog niet gezien! Ik vind het een leuk plan. Ik hou van post krijgen:D Vorig jaar ook gedaan. Pb me maar om adressen uit te wisselen.

5. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Jullie hebben bericht!!!

6. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Jaaaaaaaaaaaa...
    Ik was 1 van de mensen die een topic had geopend!
    Vond het al vreemd dat er zo weinig reacties krijgen!
    Ik doe mee..
    Zal vanavond of morgen mn adres PB-en naar iedereen, en iedereen mag ook naar mij PB-en voor haar adres!!!

7. Ellen291982

Had je al gevonden en geput idd!:)

8. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook iedereen in dit topic (terug) gePBt.. Jammer dat er nog maar zo weinig zijn! Vorig jaar heb ik een stuk of 15 kaartjes via ZP gekregen! Nu schijnt er een ander topic te zijn waar al een lijst is, maar daar heb ik nog geen antwoord over gekregen..

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik had nog nergens een topic gezien... Vorig jaar was het een groot succes! en echt heel leuk om zoveel kaarten te krijgen, mijn zoon zat elke dag bij de brievenbus te wachten en vond het super! ik PB mijn adres ook nu!

10. Ellen291982

Volgens mij was dat een topic over een kindje die je verjaardagskaarten kon sturen toch? Of was het wat anders?

11. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, maar er schijnt dus dat er in dat topic een hele lijst gemaakt is (via PBtjes) met mensen die elkaar kerstkaarten en verjaardagskaarten gaan sturen..

12. Ellen291982

Oké dan wil ik die lijst ook wel, wie moet ik daarvoor pben?

13. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik zit ook in die lijst! Ga ff voor je Zoeken!

14. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Als het goed is heb ik um aan je doorgestuurd! Alleen weet ik niet hoe dat moet als iemand iets gaat toevoegen, want hoe weten de anderen dat dan weer?

15. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had Antares er ook al over gemaild.. Is het niet veel handiger om elkaar gewoon te PBen? Want ik hoef dan weer niet per sé verjaardagskaarten e.d. te ontvangen (is ook leuk hoor, maar ik denk niet dat ik alle verjaardagen van anderen ga onthouden, ook niet met reminders :)).. Of was er al een speciale lijst voor kerst?

16. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik doe ook geen verjaardagskaarten maar die lijst is ook voor kerst... Een nieuwe lijst is misschien we handig alleen kunnen we dan niet beter allemaal 1 iemand pb- en die de lijst bijhoudt.... Anders moet iedereen elkaar pb-en....

17. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is opzich prima toch? Zo ging het vorig jaar ook en (voor mij) werkte dat perfect! Ik weet dat ik gevolgd wordt en als diegene dan bij iemand de lijst opvraagt met adressen, omdat hij zogenaamd ook mee wil doen aan het kaartjes sturen, heeft diegene ook mijn adres te pakken..

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    een nieuwe lijst maken is beter. vorig jaar heb ik ook meegedaan aan de kerstkaarten en verjaardagskaarten maar weet niks van deze lijst... wel jammer... ik wil wel meedoen! :) vorig jaar gingen adressen via PB en werkte heel goed toen. Kon precies zien wie ik 1 had gestuurd en wie nog niet...

19. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Dus annetske, jij ziet het wel zitten om de lijst bij te houden haha :)

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha dan laat je het aan de goede over ;) nee dus... hahaha. Maar goed als niemand wil dan doe ik het wel ;) wordt wel veel bijhouden... PB sturen naar elkaar werkt ook goed hoor, ging vorig jaar perfect :)

Deel Deze Pagina