wat koop jij allemaal via internet?

Discussie in 'De lounge' gestart door imjustmyself, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

de vraag is dus wat koop jij allemaal via internet.
    ik meestal voeding voor de kleine kleding en zo nu en dan dingen via marktplaats :D

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Bijna alles. We hebben hier echt niet zoveel winkels en ik heb een aparte smaak dus kleding, haarverf, boeken, games, cadeautjes.. echt vanalles en nog wat bestel ik, van verschillende sites. Het meeste toch wel van eBay.

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik koop liever online dan in een drukke stad. Ik kan zo ook alles vinden wat ik nodig heb ;)

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Vanalles. Meeste is kleding en cosmetica.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    M'n hobbyspullen en af en toe kleding

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Niet zo heel veel. Vooral cadeautjes en haarverf.

7. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Best veel eigenlijk. Overlockgaren en stofjes op E-bay (goedkoper de eerste en de tweede, zoveel stoffenzaken zijn er hier niet meer), kleding, schoenen, boeken, films etc etc.
    Zware dingen vind ik ook handig om online te bestellen en dan te laten bezorgen, dan dat je zelf op pad moet en met zo'n zwaar en/of onhandig ding naar je auto een weg moet banen, kijken hoe je het erin krijgt etc...haha! Kan er achteraf dan altijd wel om lachen, maar nu toch liever zo. ;)

8. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

bijna alles behalve boodschappen.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Pampers (als ze in de aanbieding zijn bij de Wehkamp of Bol.com), kleding, stofjes, veel bij Bol.com (dvd's, speelgoed enz).

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hoe werkt dat met stofjes op ebay?
    Hebben ze ook jersey stofjes?

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    pffff uhm... kleding voor mijzelf en mijn dochtertje, kadootjes, films, babyartikelen, hele babyuitzet online gekocht. mijn hond :D via marktplaats. pff ik koop meer online dan daadwerkelijk in de winkel.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Pampers nu via bol.com, hobbymateriaal, Adidas voor manlief (maat 47 2/3 vind je amper in de winkel maar wel goed verkrijgbaar in de webshop).

Nog niet zoveel eigenlijk maar de laatste tijd wordt het wel wat meer.

13. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Bijna niets.. Enkele keer een boek, maar verder ga ik meestal gewoon naar de stad :)

Manlief daarentegen, die besteld álles wat hij nodig heeft voor werk/hobby op internet. Ik geloof dat hij de weg naar de winkel niet eens meer weet ;)

14. Valora

Valora Niet meer actief

Ik koop veel te veel via internet. Als ik in de winkel iets zie wat ik wil, check ik altijd even op internet of ik het daar niet goedkoper kan krijgen. Zo heeft mijn printer me 12 euro minder gekost en indikking voor zoon zijn melk 0,75 euro goedkoper per potje. Het scheelt toch allemaal wel.

15. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Je hebt er vanalles. Zaakjes verkopen nu ook veel via e-bay. Heb er ook jersey van idd. :) Vul het in de zoekmachine in en de verkopers rollen eruit. Ik zit in Engeland zelf, maar kunt het altijd even kijken natuurlijk. :) Voor ik hier zat kocht ik ook weleens wat van de NLse E-bay site. :) Anders is Textielstad in Tilburg ook een hele goeie om stofjes van te halen. Verkopen ook online, of als je ze mailt/belt/bezoekt hebben ze ook een vriendelijke service (soms staat niet alles online). :) Die kosten voor mij momenteel meer, vanwege het sturen naar hier, maar koop daar ook graag wanneer ik m'n familie bezoek. :)

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Kleding, dvd's en boeken en speelgoed vooral.
    Als het goedkoper is bestel ik graag online.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    uhhm tja wat niet... :D alles behalve eten en drinken

18. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Van alles, behalve boodschappen en make-up

19. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ook dat doe ik nog: albert.nl, thuisbezorgd.nl, bezorgbeer:p

Echt alles waarvoor ik dus op dat moment geen zin in heb om voor naar de winkel te gaan.

20. koala28

koala28 Niet meer actief

Echt van alles.
    Alleen dagelijkse boodschappen en broeken voor mijzelf niet. En natuurlijk ga ik ook vaak langs de Action.
    Voor de rest kom ik eigenlijk niet zoveel meer in winkels.

Deel Deze Pagina