de vraag is dus wat koop jij allemaal via internet. ik meestal voeding voor de kleine kleding en zo nu en dan dingen via marktplaats
Bijna alles. We hebben hier echt niet zoveel winkels en ik heb een aparte smaak dus kleding, haarverf, boeken, games, cadeautjes.. echt vanalles en nog wat bestel ik, van verschillende sites. Het meeste toch wel van eBay.
Best veel eigenlijk. Overlockgaren en stofjes op E-bay (goedkoper de eerste en de tweede, zoveel stoffenzaken zijn er hier niet meer), kleding, schoenen, boeken, films etc etc. Zware dingen vind ik ook handig om online te bestellen en dan te laten bezorgen, dan dat je zelf op pad moet en met zo'n zwaar en/of onhandig ding naar je auto een weg moet banen, kijken hoe je het erin krijgt etc...haha! Kan er achteraf dan altijd wel om lachen, maar nu toch liever zo.
Pampers (als ze in de aanbieding zijn bij de Wehkamp of Bol.com), kleding, stofjes, veel bij Bol.com (dvd's, speelgoed enz).
pffff uhm... kleding voor mijzelf en mijn dochtertje, kadootjes, films, babyartikelen, hele babyuitzet online gekocht. mijn hond via marktplaats. pff ik koop meer online dan daadwerkelijk in de winkel.
Pampers nu via bol.com, hobbymateriaal, Adidas voor manlief (maat 47 2/3 vind je amper in de winkel maar wel goed verkrijgbaar in de webshop). Nog niet zoveel eigenlijk maar de laatste tijd wordt het wel wat meer.
Bijna niets.. Enkele keer een boek, maar verder ga ik meestal gewoon naar de stad Manlief daarentegen, die besteld álles wat hij nodig heeft voor werk/hobby op internet. Ik geloof dat hij de weg naar de winkel niet eens meer weet
Ik koop veel te veel via internet. Als ik in de winkel iets zie wat ik wil, check ik altijd even op internet of ik het daar niet goedkoper kan krijgen. Zo heeft mijn printer me 12 euro minder gekost en indikking voor zoon zijn melk 0,75 euro goedkoper per potje. Het scheelt toch allemaal wel.
Je hebt er vanalles. Zaakjes verkopen nu ook veel via e-bay. Heb er ook jersey van idd. Vul het in de zoekmachine in en de verkopers rollen eruit. Ik zit in Engeland zelf, maar kunt het altijd even kijken natuurlijk. Voor ik hier zat kocht ik ook weleens wat van de NLse E-bay site. Anders is Textielstad in Tilburg ook een hele goeie om stofjes van te halen. Verkopen ook online, of als je ze mailt/belt/bezoekt hebben ze ook een vriendelijke service (soms staat niet alles online). Die kosten voor mij momenteel meer, vanwege het sturen naar hier, maar koop daar ook graag wanneer ik m'n familie bezoek.
Ook dat doe ik nog: albert.nl, thuisbezorgd.nl, bezorgbeer Echt alles waarvoor ik dus op dat moment geen zin in heb om voor naar de winkel te gaan.
Echt van alles. Alleen dagelijkse boodschappen en broeken voor mijzelf niet. En natuurlijk ga ik ook vaak langs de Action. Voor de rest kom ik eigenlijk niet zoveel meer in winkels.