show je winterjas (meisje)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mummie2b80, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
  2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
  3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@mamavansuus: mja ik vond 50e ook wel een mooi bedrag eigenlijk :)

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, gewatteerde slaapzakken :D Maar als het onder 0 is en/of sneeuwt heb je toch een gewatteerde jas nodig..?

Mirell, ik vind t nu eigenlijk nog te warm voor tussenjasjes, tenminste die stoffen.. Mijn dochter heeft een (nep-)leren lente/zomerjasje en die kan nog heel goed nu.
    Die is zijn geld trouwens echt dubbel en dwars waard geweest, met al die regen afgelopen zomer ;).

Maar idd, over een paar weekjes kan zo'n tussen/herfstjasje prima (dus dan komt ie er wel :p)

5. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Maar wel lekker warm ;)
    Vooral met die koude winters, zoals we die gehad hebben

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dan word ht hier een skijas/pak die vind ik dan net iets fijner in de sneeuw.

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Deze heb ik ook maar dan in het paars,grijs stond niet bij haar! lekkere warme jas hè,en goed prijsje!

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Maar die zijn toch ook gewatteerd?! Skijassen/pakken vind ik juist helemaal oerlelijk ;) Nu zit er tenminste nog een aardig model in dr gewatteerde slaapzak, hihi.
    Ik heb nog een (oerlelijke) skibroek van vorig jaar, dus die krijgt ze wel aan als ze in de sneeuw gaat spelen :D.

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @mirell, aha dank je, maar terstal dat ligt hier helaas nergens in de buurt en als je hem al zolang hebt, issie zeker al uitverkocht.

óp naar een ander jasje dan maar, en die heb ik bij Zara ook al gezien :D dus dat komt helemaal goed.

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou ik heb voor mijn dochters beide een jas uit de nieuwe collectie van mimi pi gekocht, gewatteerd maar ontzettend leuk en vrolijk... en vooral belangrijk (LEKKER WARM)! wat het dan kost vind ik niet zo'n probleem.... koop voor mezelf en manlief toch ook niet een goedkope winterjas omdat hij wel eens stuk zou kunnen gaan?

11. Saskia78

@mora: ik koop geen goedkopere omdat hij misschien stuk gaat..
    maar mijn jas gaat minimaal 2 jaar mee.. (en is meestal rond de 80/90e) en een kleuter groeit met wat pech halverwege de winter uit zijn jas.

Dus voor AS vond ik 40e een prima bedrag.
    Wel is het natuurlijk een jas die ik leuk vind... want ik ga ook geen stomme jas kopen omdat die goedkoper is.

En voor sneeuwpaniek... heb ik nog een skijack van vorig jaar liggen.. die hadden we gekocht voor Oostenrijk maar was toen wat groot.. die zit dus nog prima.
    Even kijken voor een fotootje..

12. Saskia78

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.335
    36.195
    113
    Hier heb ik deze jas gekocht bij de V&D. Niet een heel duidelijke foto, maar het is een wat langer model, wat getaileerd en daarna wat wijder uitlopend. Gevoerd met roze en met wat wit 'bont'. Ik vond hem direct zo leuk! Ik wilde die blauwe van Lief!, maar die was al uitverkocht in haar maat. Geeft ook niet, want nu heb ik 2 voor die prijs. Eentje van de V&D en eentje van de H&M.

(Let niet op de troep, zoontje had net de hele speelgoedkist overhoop gehaald).

Uploaded with ImageShack.us

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hmm kan geen plaatje vinden, maar tis een jas van prenatal, gewatteerd manteltje met een krijtstreep.

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Daar heb ik ook nog mee in m'n handen gestaan! Alleen stond hij mijn dochter niet heel mooi :)

Zij heeft nu van Prenatal een zwart jasje tot over haar billen met een nepbontkraagje aan de capuchon. Dat bont had van mij niet gehoeven, maar vond de rest van de jassen in de stad echt vreselijk :) Ik denk dat ik er een lekker felgekleurde muts en sjaal en wanten bij koop, steekt mooi af ;)

Sorry, kan ook geen plaatje meer vinden!

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.854
    113
    Provincie Groningen
    @Mirel, ik zie dat jij een jasje van barbera farber hebt gekocht?
    Barbera farber wordt toch niet meer verkocht?
    Of is het een jasje van vorig seizoen?

17. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Product Detail | H&M NL

Deze voor m´n meisje.
    Ze heeft 104, maar vond hem klein vallen en heb een 116 voor haar gekocht.

18. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Dit is het jasje.

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wat een leuke jassen komen er allemaal voorbij. Van stoer tot meisjesachtig. Heb hier en softshell jack van H&M: Product Detail | H&M NL
    Kan ook als reservewinterjas met een trui/vest eronder.

En als winterjas deze: CakeWalk jas - Jassen -2c118
    Dankzij mijn lieve schoonmoeder hihi (heb m niet van deze site trouwens hoor, had hem voor veel minder geld!)

Moet nog wel nieuwe muts en sjaal hebben.

Voor de jongste heb ik dit: Product Detail | H&M NL
    Lijkt me warm zat met een voetenzak erbij enzo.

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou wij gaan hier smorgens om 7 uur al weg met de bus
    en dan vind ik een tussenjas niet te warm hoor!
    gister en vandaag gewoon zonder jas uiteraard
    zomer spulllen blehhhh geen zin meer in:)

Deel Deze Pagina