Dit vind ik ook leuk maar mijn dochter heeft meer een 'diva' smaak.. roze en glim.. Dat glim laat ik even vallen maar roze.. ja, daar kom ik niet onder uit
Zojuist gekocht voor Kaan, ik ben helemaal verliefd geworden op dit winterjasje 😍 wel prijzig, maargoed.. Vind 'm te stoerrr 😁 Sevenoneseven Winterjas Blade Camel Anthraci
Ik zag deze ook in het blauw en vond hem erg leuk, alleen houd ik absoluut niet van bont, kan het bont er toevallig ook af?
Ja klopt! Heb hem ondertussen al bekeken bij de bijenkorf maar qua dikte valt die wel een beetje tegen
http://www.papasenmamas.nl/images/product/tn_612975faa4b.jpg Deze van vorig jaar nog (mexx) http://www.kleding.nl/L110009154/Baby-winterjassen-Zara-GEWATTEERD-JACK-MET-PRINT.jpg Deze van de zara Mexx jas? Bestel nu bij wehkamp.nl En zeer waarschijnlijk komt deze erbij
Ik ben geslaagd bij de shoeby voor mijn zoontje. Dit jaar vind ik dat ze een leuke collectie jassen hebben en zeer betaalbaar. Wij wilde absoluut geen bontkraag en glimmende stof(zie je nu heel veel, ik vind het afschuwelijk). De jas koste slechts 39,95! Mijn zoontje heeft maat 98 nodig, ik ben me dood geschrokken van de prijzen van jassen in deze maat, zeker 80 euro of meer voor noppies, mexx etc. De goedkopere jassen bij bijvoorbeeld v&d vind ik echt niet leuk, het was het allemaal net niet. Mijn zoontje speelt graag buiten en ik vind het zonde van een dure jas als er een scheurtje in komt of vlekken die ik er niet uit krijg. In de uitverkoop kijk ik nog naar een jas erbij of doe een jasje van de hm die hij aankrijgt naar peuterspeelzaal etc. Ik heb dan twee jassen voor de prijs van 1 jas!
NEWBORN NITMARINUS WINTERJAS - Name it Deze voor zl, super zacht En deze voor dl (ze heeft hem zelf uitgekozen, niet echt mijn smaak maar staat haar wel leuk) Name It winterjas (AD15-W15/mandina/nineiron) | Kixx Online kinderkleding & babykleding
Wij hebben deze voor onze dochter. Heerlijke jas super lekker warm, heerlijke hoge kraag die je aan de voorkant dichtmaakt, en dons gevuld. Doudoune fille IKKS (XE42012) | Vêtement Fille Hiver 14
Hahaha, oh ik zie het nu pas! Duh Ik heb deze voor een prikkie voor m'n dochtertje gekocht. Ben er zo blij mee.
Jeetje wat een leuke jassen komen er voorbij! Deze heb ik voor mijn meisje van 13 maanden gekocht. Komt uit Duitsland. Heeft ze van mijn oma gehad voor haar verjaardag met nog wat kleertjes toen we een weekend naar Duitsland gingen. Bekijk bijlage 418295
Ik zit met een dilemma Mijn dochter is zelf helemaal weg van onderstaande jas, we waren zondag bij Didi en ze wilde de jas niet meer uittrekken. Het staat haar ook echt geweldig, ze lijkt zelf erg veel op het modelletje op deze foto. MAARRR.. ik vind bloemetjesjassen echt helemaal niks.. Maar ja, ik vind glansstof, (nep)bontkragen, tijger/legerprints, fel roze enz ook niks, en tegenwoordig kom je er bijna niet onderuit. Morgen nog maar eens gaan passen.. ben benieuwd of ze er dan nog steeds zo gek op is... flowerfestival bij Didi® Officiële Webshop | Didi.nl