Wij zijn ook niet van de bloemetjes en glans etc. Maar dat jasje van de zara heeft ze gekregen staat haar heel mooi. Met dr lichte tint en krullebos Ik zou t gewoon doen. En later maar zeggen dat ze zichzelf voor schut hebben laten lopen
Online is er nu 20% korting, ms in de winkel ook? Wel een leuke jas, en dan met een effen das en muts erbij.
Ik ga morgen toch maar nog eens kijken. Voor dat bedrag last ik hem ook niet liggen. Ze heeft ook een donkerblauw effen trenchcoat voor de afwisseling. Toch maar misschien over mijn principes heen stappen hehehe
Leuk topic voor wat broodnodige inspiratie. Geen flauw idee welk jasje ik dit jaar moet kopen voor mijn dochter. Ik vind veel jasjes echt ongelofelijk duur en veelal saaie kleuren. Het mag wel een beetje vrolijk. Voor een bontkraagje vind ik mijn dochter te jong en hier ook liever geen glimstofje. Ik zag trouwens een schattig jasje bij de Zara. Weet iemand hoe Zara valt?
Gisteren nieuwe winterjas voor mijn dochter gekocht. Ik heb tegenwoordig zelf niets meer in te brengen dus ben met haar de stad in geweest en ze heeft hem helemaal zelf uitgezocht. Bekijk bijlage 418901