Hier ook een allergie voor knalroze, glim en bontje... Heb nu deze voor mn dochter voor " stoer" Prenatal - peuterkleding - Prenatal - Prenatal peuter meisjes jas En voor de " net" vorig jaar in de uitverkoop een van persival Balen, zie dat de link niet werkt! Iig een blauwe met witte stippen in een a lijn.
Ja normaal zou ik dat doe maar zoon is nogal van het serieuze soort dus hij heeft een licht grijze sjaal en muts met een grote K erop (IKKS) en die vindt hij erg mooi
Gisteren deze jas gekocht bij de outlet in Roermond. GAASTRA-JAS WARDROOM En verder bij de wibra nog een simpele donkerblauwe jas voor er bij. Nu alleen nog sjaal, muts en handschoenen en de winter kan beginnen!
De winterjas die ik gekocht had (zie een paar pagina's terug) toch maar teruggebracht dankzij de zwaargaande rits en op zoek gegaan naar een ander. Dit is hem geworden:
Nou prima toch...als hij het mooi vindt. En als ik hem was zou ik ook wel een sjaal met een grote K erop willen.
Deze? Maar ik weet niet of je dit als een riempje beschouwt....? Prenatal - peuterkleding - Prenatal - Prenatal peuter meisjes jas
Kan iemand mij ook helpen zoeken? Ik zoek een soort trenchcoat model, liefst met rits en capuchon. Maat 134.
Ik heb nu deze: stowe girls mid jacket | Tumble 'n Dry voor Isabelle. Echt iets voor haar! Nu nog op zoek naar een nette jas voor erbij. En voor Milan heb ik nog een legergroene parka van vorig jaar die hij nog goed past. Voor hem wil ik nog een nette, wollen jas.
Die is van McGregor toch? Ik zag hem gisteren in de winkel hangen, leuke jas! Staat ook op mijn lijstje.
Toch maar niet.. gezien bij de Bijenkorf en de stof glimt me toch teveel! Het is deze geworden van 4FF (collectie van vorig jaar. Ik vond 'm toen al zo leuk maar manlief was niet zo overtuigd. Dit jaar niet overlegd )
Deze heb ik net voor mijn jongste besteld . Mijn oudste heeft afgelopen winter in februari nog een nieuwe winterjas van Cars gehad (kledingmerk, niet Disney ), omdat de rits van zijn eerste jas kapot is gegaan. Die jas past hij nog goed, dus voorlopig mag hij die nog dragen, dan koop ik in oktober in de uitverkoop er nog eentje bij.
Wat een verschil in smaken. Lees hier overal over zo'n 'lelijke' bondkraag. Ik vind deze juist leuk (zeker voor de jongens).
Deze heb ik voor mijn meisje. Moet zeggen dat ik hem leuker vindt als ze hem aan heeft Hij is van Retour.
Dit wordt (waarschijnlijk) de jas voor mijn jongste dochter. Hij komt morgen binnen, dus ik ben benieuwd Merk is Cakewalk (Becca). Bekijk bijlage 415521