Redelijk normaal. Mijn dochter heeft nu 92/98 (soms 98/104), ik heb een 104 en die is een tikje te groot voor nu, dus dat klopt wel! Heb de 98 en de 104 op elkaar gehouden in de winkel, scheelt een zoom.
Voor mijn jongste net deze jas besteld bij next direct: Language Change Confirmation Voor de oudste ben ik nog op zoek.
Bekijk bijlage 471377 In het echt is hij niet zo knalblauw hoor. 13,- bij Primark Ben he-le-maal losgegaan daar vanmorgen, hahahaha wat een prijzen he. Maar ik vind het best zonde van mn geld om veel uit te geven aan iets wat een seizoen past. Alleen aan schoeisel geef ik wel wat uit, Shoesme etc, dat vind ik wel belangrijk.
Ja! Al vraag ik mecaf of deze jas niet van vorig jaar is, het was de laatste en er hing geen fatsoenlijk kaartje meer aan. 13,- haha. Hij is echt superwarm. Ik zal in het show je aankopen topic foto's van mn buit plaatsen, heb je een idee wat ze nu verkopen..
Vorig jaar had ik ook een extra jas van Primark. Deze is ook weer leuk zeg. Jammer dat mijn dochter in de 'grotere' maten gaat vallen. Vind ik vaak toch net wat ordinair worden (veel glitters en fluffy/harige dingen ) Ik wil ook maandag gaan, zag leuke truien en kaplaarsjes op de site.
Heel leuk, heb ik ook op het oog! Maar is de voorkant gewone stof, zeg maar? Of is het wel waterwerend?
Die wil ik ook! Hoe valt deze qua maat? Mijn dochter zit momenteel in maat 98/104 en haar winterjas van vorig jaar van cars maat 3 (geloof dat dat 98 is) past nog prima. Welke maat denk je dat ik halen moet? Ze vallen een maat kleiner uit toch? Dus dan zou ik 110/116 moeten denk ik? maar twijfel of dat niet veel te groot word..
Deze heeft mijn dochter ook gepast, vond hem alleen niet leuk staan bij haar... Verder vond ik de primark ook ontzettend tegenvallen gisteren Alleen maar een skinny jeans gekocht voor haar. Heb deze jas bij next besteld, nu nog een wat nettere erbij Bekijk bijlage 471553
Ik heb deze voor mijn zoontje. Op de foto vind ik hem niet zo maar in het echt maatje 92 vind ik em echt superstoer voor mijn binkie (die nu nog een tikje erin verzuipt met zn 10 mnd)
Dat had ik vorig jaar met een soortgelijke jas, maar een paar weken later hingen er opeens weer een heleboel. Ik denk dat deze wel van dit jaar is, vorig jaar hadden ze namelijk precies hetzelfde model jas (kleur en binnenkant capuchon zijn zo te zien ook hetzelfde), maar dan met bloemen ipv vlinders.
ikkie97 waar heb je die jas vandaan? Vind hem wel leuk! Ik hoop hier wat leuke jassen tegen te komen vind dat er nog niet erg veel leuke jongens jassen zijn. komt misschien ook wel door mijn man die overal wel wat op aan te merken heeft.
denk dat 92 wel erg groot is...maat 92 heeft mijn zoon gehad van 2 jaar t/m ruim 2.5 jaar. Maar misschien voor winter 2016/2017?