Ligt eraan hoe groot je kindje is, die van mij waren met 1 jaar rond de 86 cm (beiden in augustus jarig) dus die hadden toen ook wel maat 92 aan.
Oh wat heb ik dan kleine opdonders: ze zijn net drie en gaan nu richting maat 92; 86 nog net past beter
Haha, ik hou wel van een beetje glitter en fluffy! Bekijk bijlage 471659 Het staat superschattig bij haar en zelf vindt ze hem ook 'lekkerrrrrr sacht!' 😜
Hij was met 9 mnd 74 cm en 10,5 kg. Hij draagt nu maat 80 maar 86 van boven misstaat ook niet... Jasje komt bij Ter Stal vandaan, 86 past hem nu goed dus waarschijnlijk in dec niet meer daarom een maatje groter genomen. Ter Stal valt ook vaak klein hoor! Hij wordt nu (denk door het vele kruipen en klauteren) al veel smaller (in verhouding dan) dus ik denk dat hij lang in deze maat blijft nu. Vind het ook groot klinken voor hem hoor, maar hij zit hem maar een beetje te ruim nu en voor een winterjas vind ik dat niet erg. Mijn dochter van 3 zit net een beetje in 98
Ter Stal dus hij is er ook in het donkerblauw met groen, alleen dan pas vanaf 98/104 en in babymaten, is altijd een beetje raar daar, van 92 hebben ze altijd maar 1 kleur. Maar ze hebben nog wel meer leuke jasjes. En niet duur, babymaten 20 euro, deze was 25.
@melaniie: ik heb van de jas maar 92/98. M'n dochtertje wordt volgende week zondag 2 jaar en draagt nu over het algemeen 92 (bovenkleding). De jas lijkt klein als je hem op het kledinghangertje ziet maar eigenlijk valt hij 'normaal' vind ik. Mouwen zijn mooi van lengte en tussen buik en jas past bij ons nog een vuist.. Succes met het beslissen wat betreft de maat!
Zoontje Jongenskleding Jack in donkerblauw Dochter JAS - Jassen & Bodywarmers - Meisjes - Jola Mode de kleur is in het echt alleen behoorlijk anders, meer groenblauw en donkerder.
En ik breng hem toch maar weer terug, jas kruipt helemaal omhoog Hij wordt er helemaal zo'n opgeblazen michelinpoppetje in
Deze, ROZE! : https://www.zalando.nl/benetton-gewatteerde-jas-pink-4be23m008-j11.html?size=98%2F104 (hadden we vorig jaar ook, fijne donsjas)
En En een blauwe hartjes jas van kiabi voor 10 euro. Voor het kdv of de speeltuin. Ze zit altijd onder de modder
van de zara. wil er nog wel 1 bij maar ben allang blij dat we er 1 hebben gevonden die mijn man en ik allebei mooi vinden en leuk bij onze dochter staat
Hier deze van de Zara. Heb hem wel omgeruild voor een maatje groter. Zat net wat ruimer, gezien het nog geen winter is..