Bekijk bijlage 473950 Ze heeft nog een stoffen jas van vorig jaar die ze prima past, had m toen echt te groot gekocht. Nu nog jasje bij gehaald.
Ik 'hoef' dit jaar niet, ze hebben allebei twee winterjassen over/gekregen die prima passen en nog goed zijn. Anders was ik voor een jas met bloemetjes gegaan denk ik, ik vind de bloemetjestrend van dit jaar zo leuk.
Deze jas is haar schooljas.. Gekocht met 70% korting in de zomer. Ik ben nog op zoek naar een andere leuke jas
Mijn zoontje past zijn jas van vorig jaar nog! Die hadden we aan het einde van de winter een beetje gekocht.. en nog te groot ook Scheelt weer Oranje jas van C&A met uitritsbaar fleecevest
Leuk al die jassen. Ik heb helaas nog steeds de jas niet gevonden. Wacht nu nog even op lief. Hoop dat ik daar kan slagen.
De bovenste van Vingino heb ik voor de oudste gekocht. De onderste is van Kiabi en heb ik voor de jongste gekocht als jasje voor erbij.
Leuke jassen! Ik heb de andere mimpi jas voor dochtertje. Van welk merk is deze, vind ik wel stoer voor mijn zoontje.