Ken dit merk niet, maar vind hem wel erg leuk! Moet zeggen dat ik het voor een winterjas nog wel oké vindt. Daar kan je, als het goed is, jaren mee doen
Ik wilde ook al gaan typen hier. Totdat ik nog eens goed keek. Aan de bovenkant zie je het beste dat hij net wat anders is. Maar mss vindt ze deze ook mooi
Ik heb 'm nog ergens gevonden voor €91,99 alleen donkerder grijs en vind dat lichtgrijze zo mooi Je kan er idd wel jaren mee doen (als het goed is tenminste) maar ik hou er op zich wel van om regelmatig een nieuwe te kopen haha.
Dat scheelt wel! Maar dat lichte vind ik idd juist ook zo mooi! Ik hou ook van afwisseling. Heb mss wel 6 soorten winterjassen. Sommige ook echt al jaren oud! En ineens doe ik die dan weer aan
Ja dat dus haha. En dan is €159 toch een behoorlijk bedrag Hiervoor wel al 3 jaar geen nieuwe jas gekocht toevallig maarjaaa
Haha. Ik ook. En da moet je het laatste stukje van dit topic ook zo gaan lezen. Ik hou van afwisseling. Heb er wel 6. Na 3 jaar is het dcht tijd voor een nieuwe Gelukkig gaat de mijne al een jaar of 20 mee. Al begint ie hier en daar wat uit te lebberen. Is nog steeds lekker warm.
Hahaha, ik heb 1 hele dikke, die is heel fijn als het erg vriest maar zodra het boven nul is zweet het nogal. Dan heb ik liever de wat dunnere, die kan ook tegen regen.