Leuke laarsjes voo de jongens! Kan niet wachten totdat mijn zoontje loopt ( kan ieder moment gaan gebeuren.. Nu 13 maand ) en dan kan ik misschien nog net de winter schoenen met harde zool kopen voor over 2/3 maandjes! ( heeft ook al maat 21)
Hier ook op zoek naar winterschoenen voor mn zoontje. Ik wil het liefst laarsjes, maar deze krijg ik niet aan bij hem. We hebben het in een schoenenwinkel geprobeerd met verschillende schoenen die wat hoger waren en we kregen zijn voeten er niet goed in. Hij trekt zijn tenen zo dubbel, dat het gewoon weg niet gaat. Zelfs met een maat groter lukte het niet. Ben nu dus op zoek naar lagere schoenen die wel wat warmer zijn...
ons zoontje krijgt voor tijdelijk orthopedische schoentjes voor een knikplatvoet en dat worden deze: daarnaas heeft hij little david schoenen, waar de zool in kan:
Beide kids hebben er van Rondinella. Schandalig duur, maar vind het superkwaliteit. oudste: Bekijk bijlage 274902 jongste: Bekijk bijlage 274904
Ik heb deze gekocht vandaag, dochter heeft echt dramavoeten dus bij een goede winkel geweest en advies gekregen voor podotherapeut.
deze gave semi "laarzen" heb ik vorige week voor onze zoon gekocht ben er super blij mee Timberland - Boots en laarzen - Boots en laarzen - Jongensschoenen - Kinderschoenen online - Nelson Schoenen
Tis ons vandaag ook eindelijk gelukt om te slagen voor schoenen Altijd lastig met die hoge wreef en wat brede voetjes. Red Rag laarzen online 3784 - Stoute Schoenen
Hier deze gekocht in uitverkoop op kleertjes.com van shoesme... (53 euro) Zijn er nog steeds. Nog 10% korting met jonge gezinnen voordeelpas. Welcome! | kleertjes.com
Deze had ik vorige winter in de uitverkoop nog voor mijn dochter gekocht en veel plezier van gehad! Erg leuke laarsjes.. (wij hadden ze in het roze)
Deze vind ik ook zo gaaf! Ga ze (hoop ik) in de uitverkoop nog scoren in de goede maat.... Welcome! | kleertjes.com