Lees het nu pas, maar ik vind het reuze meevallen qua nep eruit zien. Ik gebruik ze vooral bij wat hogere lichtjes, je ziet het dan gewoon vlammen door het glas heen zeg maar. Ze zijn niet snel op, ik vind ze juist best lang meegaan. Je krijgt er een oplader bij en dan zijn ze ook zo weer vol. Voor mij alleen voordelen
Nog meer mensen met leuke accessoires? Ik ben het hier nu een beetje gezellig aan het maken, zal snel eens een foto laten zien
Leuk leuk!! Ik had hier allemaal lime groene en bruine accessoires.. Maar nu is alles wit, antraciet en zwart. Zat nu te denken om er turquoise bij te doen. Zou dat wel leuk staan?? Nu teveel maar gewoon een paar dingetjes. Dus nu nog wat meer leuke spulletjes hebben hihi Binnenkort naar IKEA
Ik denk dat dat heel mooi zal staan mamv1! Hou daar wel van, naturel kleuren en dan 1 accent kleur. Wat een leuke spiegel Mirell!
En me bonsai boompje! Wil nog meer accessoires maar moet helaas nog even wachten aangezien dochter alles van de tafels en tv meubel aftrekt
Wat een leuk topic! Kan helaas nu zelf geen foto's maken, maar er staan mooie dingen tussen. Leuk om te zien, al die verschillende stijlen.