Hoi Koop ik net van die easy up pants van pampers dus denk ik zal even kijken zie ik achterop een plakstrip erop ? Ik kan nergens vinden (niet op het pak en niet op de pampers site)welk nut deze plakstrip op de schterkant van het luierbroekjes heeft? Iemand die dit weet ? Ik zou het heel graag weten ! Bedankt alvast !
dat is voor als je hem open scheurt en hij vies is, normaal plak je hem dicht met de plakstrips waar je de luier mee vast maakt, die heb je bij deze niet, dus doe je het met die plakstrip die achterop zit
Als je kindje erin geplast of gepoept heeft en je doet hem af, kun je hem oprollen...en dan met strip vast plakken. (tenminste dat doe ik....)
Als je de luier uitdoet door de zijkanten open te scheuren (is wel handig hoef je niet een poepluier over de billen uit te doen) dan kun je hem met die plakstrip dichtplakken.
kun je de broekjes aan de zijkant openscheuren, heb je niet als bij gewone luiers dat je ze dicht kunt vouwen dus je vouwt hem dicht en die strip trek je omhoog en plak je het broekje dicht Domme vragen bestaan niet hoor
hahaha ja he toen ik begon met typen stond er niks en toen ik hem geplaats had stond ik op nummer 8 hahahahaha echt grappig dit, is bovendien ook het snelste antwoord dat iemand ooit heeft gekregen denk ik
wauw dank je wel ! Nu jullie het zeggen is het logisch maar net nog niet bij Huggies broekjes zitten die niet dus me eigenlijk nooit afgevraagd waarom dit er zit ! Dank je wel voor de snelle reacties !
gebruikte ze ook wel eens maar vind het toch een beetje vies als je een flinke scheitluier hebt.. normaal vouw ik de luier op en trek ik de plakstrips aan bijde kanten erover zodat je gewoon een nette dichte luier hebt met die broekjes lukt dat niet en dat vind ik zo vies hahaha die hier gewone luiers