wij hebben een erg donkere vloer. echt donker bruin. Wij hebben alle muren wit met de muur achter de bank grijzigbruin. Nog steeds heel erg happy mee
Dank je, hihi! Nu kan ik er weer even tegenaan, soms zie ik echt gern eind komen aan de verbouwingstroep, maar zo krijg ik weer hoop! Haha
Hihi ben blij dat mn berichtje weer wat power geeft haha. Je huisje is gewoon echt leuk en knus en dat mag gezegd worden toch Zal echt gauw een foto plaatsen van mijn stulpje. Heb echt geen bijzonder huis,tis gewoon simpel zeg maar haha.
tumtummetje i love your house!!!!! mag ik het hebben waauuwww helemaal mijn smaak..alleen niet die van mijn vriend prachtig hoor
Poeh, heel uur in dit topic gesnuffeld Leuk om zo ideeën op te doen! (net zoiets als de Ikea catalogus )
Gooi ik hem er nog maar een keer op! Ons huis, iemand toevallig interesse? Appartement te koop: Pieter Poststraat 17 7606 TK Almelo - Foto's [funda]
@ Yukl, beetje erg late reactie maar ik had je vraag nog helemaal niet gezien. Voor Canadese begrippen is het idd een "smaakvolle inrichting" vooral de keuken is redelijk modern aangezien ze hier erg van donkerbruin houden . Sommige vertrekken waren gemeubileerd maar de woonkamer bv weer niet. Daar staan dus ook echt onze eigen spullen, vandaar ook geen foto . Aan huur betalen we 8000 canadese dollars aangezien we toch nog in de stad wonen vandaar.
@ Anice! ik ben echt serieus nieuwsgierig hoe jou huis eruit ziet meid! last foto van jou badkamer , you seriously blew me away ! hahaha
Wauw, valt mij nog mee voor zo'n groot huis! Onze huur is Eur 14.000 maar dat is lang niet zo groot...wel "prime location", maar wat een belachelijke prijzen eigenlijk hier in Azië.
Foto's hebben een tijdje in mijn album gestaan maar heb ze weer weggehaald. Als ik een keer tijd heb dan zet ik wel weer een paar erin.
Maar jij zit natuurlijk op een toplocatie en in Azie zijn ze gewoon crazy ! Een neef van me heeft laatst een appartement in Tokio gekocht, en ik schrik niet snel van een prijs, maar wat hij heeft betaald.......
Crazy zijn ze idd! Hmm, ik schat enkele miljoenen Euro's voor een leuk apartementje op een top locatie in Tokio.
Das een makkie onze staat namelijk te koop dus de fotos staan al online Weet iedereen meteen wel mijn adres, maar goed.....dat maakt me niet zoveel uit.....Hopelijk wordt het snel verkocht! en woon ik toch weer ergens anders. Ons appartementje kan je vinden op deze link Appartement te koop: Breestraat 167 1941 EH Beverwijk - Foto's [funda]
He daarw as ik vrijdag nog! hihihi FF shoppen bij intercity! hihihi Wij wonen sinds april niet meer in beverwijk, zijn nu verhuist naar Velserbroek. Leuk huisje trouwens! Verrassend dakterrras!
up !! Ik zou graag een nieuwe eethoek willen en vind het ontzettend leuk om op deze manier ideeen op te doen Er komen zulke gezellige en knusse woonkamers voorbij. Super !