Bijzonder zou ik nog eens je huiskamer mogen zien. Wij gaan daar nu aan starten en ik kan me de jouwe niet meer voor de geest halen. Alleen dat jij echt een supersmaak hebt.
Mooie huiskamer komen ervoorbij zeg! Dit is onze woonkamer: Bekijk bijlage 182558 Bekijk bijlage 182559
hahhaha ja dat hoor ik vaker! Onze woonkamer is niet groot daar zeur ik altijd over en dan zeggen mensen maar jullie huisje is zo lekker knus!
@anice: jeetje!!!!!!!!!!!!!! wonen jullie in een kasteel ofzo ahhhaha. *jaloers* wel super mooi!! Huis te koop: Norbartlaan 49 4702 AW Roosendaal - Foto's [funda] dit is ons huis!!
Wat een onwijs mooie woonkamers komen hier voorbij zeg! Wij hebben een vrij kleine kamer. Toevallig net opnieuw ingericht en geverft! (nog niet helemaal af hoor)
Jullie hebben echt allemaal leuke huisjes! Ik durf die van mij niet eens te plaatsen haha,ben altijd bang dat mensen mn huisje stom vinden of een zooi....
Haha ben dus niet de enige! Ben wel blij enzo met mn huisje en wil het best ergens laten zien maar dan is het zo opeens zo een soort van binnenkijken. Vind het zelf altijd leuk om ideetjes voor huis op te doen en kijk ook vaak op funda enzo,ook bij mensen hun huizen dus haha. Maar zelf..... Heb een dood simpel huisje,gewone spullen erin. Ben ook een beetje huiverig dat er mensen zijn die mij dan herkennen.
ja bij mij is het ook gewoon hoor ben er ook wel blij mee maar er mogen nog wat dingen veranderd worden