Ik wil niet rot doen maar wat heeft funda wonen slecht foto´s gemaakt. zoals bij de oven de doekjes.. dat zie ik trouwens vaker bij funda wonen, ook dat bv de mensen erop staan.
tja, is onze eigen schuld he. ik vind dat mensen best mogen zien dat er ook geleefd wordt hoor. ik iriteer me daar nooit zo aan hihi.
Uhm....daar heeft Funda Wonen niks mee van doen hoor. Dat doet de betreffende makelaar. Die maakt de foto's en zorgt ervoor dat ze uiteindelijk op Funda terechtkomen.
Louis, wat een superinrichting. Ik wil zeer graag dezelfde stijl zoals jij. Met een beetje geluk zullen we dit hebben in de herfstvakantie, want dan gaan we schilderen. Jammer genoeg is mijn huis niet zo groot als dat van jou! Het is echt super!!
Louis, waaauuww jij woont in mijn droomhuis!! Schitterend!!!!!!!!!!!!!! Als je ooit mocht gaan verhuizen.... let me know hihi
Schitterend! Echt super mooi. Jullie hebben ook wel een groot huis geloof ik, dat zou hier niet in passen.
Kun jij je woonkamer nog eens plaatsen? Kan me herinneren dat die erg mooi was. Beetje inspiratie opdoen
Jeetje wat een mooie huiskamers zeg!!! Die van Anice en Louis.. wauw echt onwijs gaaf Als ik vanavond die loterij win he.. pffff ben ik sowieso weg uit deze portiekwoning hahaha!
Ik heb alleeneen fototje van mijn zithoek. Beetje rommelig is het wel maar ja,overbuurmeisje was spelen en mn meisjes waren ook lekker bezig hihi Dit is mijn zithoek:
@spitsmuisje, totaal niet mijn smaak/kleuren, maar ik zou me er meteen thuisvoelen. Ik denk dat dat wel het grootste compliment is! Echt een Thuis en geen showroom. Een huiskamer dat "welkom" zegt! zo gezellig!!!!