Mijn man werkt in overrijssel en ik ben sindskort ook daar aan het werk gegaan. Nu is het voor ons gewoon beter om daar ook naar toe te verhuizen. Nu reizen we elke dag een uur. Omgeving emmen is het erg lastig om een baan te vinden en heb dus in Overijssel wel een baan gevonden nu. Ga het huis ook wel missen en heb het er best moeilijk mee, maar ja t zal straks wel heerlijk zijn niet zoveel te reizen en als de kids naar school toe gaan kan ik zelfs onder schooltijd werken en dat is wel heel ideaal!
Wat een mooi huis! Ik wil er wel wonen haha,alleen een beetje te ver weg voor ons!! Maar je hebt echt een heel mooi huis!!! Helemaal mijn smaak! Hier heb ik eergisteren de woonkamer veranderd. Was niet tevreden hoe het was. Nu de kleine puntjes op de i en dan is de woonkamer naar mijn idee huiselijker en gezellig! (merk het zelfs aan de kinderen!)
Ik zal vanavond of morgen ff foto's maken! Maar het gaat nog wel veranderen.. We hebben in iedergeval sinds afgelopen woensdag al nieuw laminaat, er komt misschien/waarschijnlijk nog een vloerkleedje voor de zithoek en we krijgen een nieuwe bank.. bank show ik wel ff haha. is trouwens wel zonder de hocker! (foto gemaakt in de showroom)
Hier mijn huis: (vooral de badkamer is erg fijn ) Appartement te koop: Kortekade 97 aII 3062 GP Rotterdam [funda]
Thanx Tja, we hebben 1 slaapkamer en dat is niet handig als je gezinsuitbreiding wil Vandaar dat we hard op zoek zijn!
Mooi. Wij wonen, als noodoplossing, in een hele oude vervallen boerderij en mogen niks aan de woning doen (verven enzo) zonder vergunning van monumenten-dinges. Dus ik durf niet zo goed foto's neer te zetten eigenlijk haha..
Werkelijk waar een prachtig huis!! Maar wat zonde dat er maar 1 slaapkamer is...niet slim geweest van de architect!
Oh wat jammer dat het idd maar 1 slaapkamer heeft! Ik ben namelijk op zoek naar een leuk appartementje ergens in Rotterdam e.o.
Betty Barclay, vind ook de indeling van de keuken erg mooi. En je badkamer is natuurlijk pure liefde Haha. Alleen hebben jullie geen aparte douche?
Barclay: is jullie huis bezichtigd in huizenjacht?! Verder leuke huizen! Zal vanmiddag ook eens wat maken...
nog meer meer? ik beloof ik spam volgende week datum en tijd zeg ik nog hahaha haal hem ook snel weer weg ivm evt herkenning