Show je woonkamer etc.

Discussie in 'De lounge' gestart door xSNDY19x, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ben benieuwd dan! :)
    Hier ook geen strakke inrichting hoor.
    Maar nu geen foto's online, geen zin om op te ruimen. ;)

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hihi bij ons is het ook nooit echt opgeruimd hoor maar als er een makelaar foto's komt maken vind ik dat het er echt spik en span uit moet zien :)

3. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

@bonkie, nee hoor, die staat er altijd zo bij ;) alleen de kaarsjes natuurlijk uit haha

4. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    onoze kleuren: wit(muren) en een muur zwart (ja zwart!) met een behangstrook in het midden (kleur wit met roze bloemetjes) .verder aangekleed met veel roze tintjes

5. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Prachtige woningen weer zeg!!!
    Wauwie

6. Hey, daar heb ik vlakbij gewoond.. (postcodecijfers zelfde maar letters JD) jij kan lekker naar het alexandrium wanneer je wilt :D

Leuke babykamer trouwens en vloer is ook mooi

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Nou komtie! Is nog niet helemaal af hoor!!! Maar om even de minder-strak-ingerichte huizen te vertegenwoordigen..

- Donderdag krijg ik een nieuwe klok voor mijn verjaardag (van s-ma, samen uitzoeken:D).

- IPV de (HELE LELIJKE!!) leren stoel komt een loveseat/ grote stoel, waarschijnlijk de EKTORP Fauteuil van Ikea - lichtbruin.

- Boven de bank komt een heel groot schilderij, moeten we alleen nog even vinden whahaha.

- Naast dde bank staat nu een klein lack tafeltje van ikea, hier moet nog een donker houten dingetje maar kan echt niks vinden..

- boven de TV 2 kleine vierkante canvasjes van de kids!

Met een beetje verbeelding zie je wel hoe het gaat worden denk ik!

En let niet op de keuken(zie je maar half) want moet de vaatwasser nog uit en inpakken dus vol met afwas:D

8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    De doorloop, zit de keuken en daarachter de eethoek.

Als het helemaal klaar is kom ik weer spammen!!:D

9. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Wat een leuke huisjes zie ik weer voorbijkomen zeg.. Super! Nog steeds zoooo jaloers op de ruime woonkamers.... :)

Nou de eerste week van februari (als t goed is) maak ik foto's! Dan is t helemaal af! :p Het is vooral veel wit, grijze muur, paar kleine zwarte accenten.. Maar voornamelijk wit/grijs.

Het is al zo inimini (14 vierkante meter) dus ik hoopte door al de lichte meubelen een wat rustigere en ruimere sfeer te kunnen maken... :)

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ook toevallig jah lekker shoppen bij de Oosterhof heerlijk :)

thx voor de complimenten :)

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    @kwabbernoot; ondanks dat het niet helemaal mijn smaak is vind ik het er wel heel gezellig uitzien!

12. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    hihi ik vond het er zo kaal uit zien op de fotos dat ik het maar weer heb omgegooid, mijn man word gek van me volgens mij:)

13. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    ik vind het heerlijk om te zien hoe andere het in huis hebben! Wat een mooie kamers komen er voorbij! Ik ga vrijdag ook eens wat foto's maken en showen. Leukleukleukkk

14. Jij zou toch een nieuwe bank kopen? Ben benieuwd hoe het is geworden.

15. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    haha ja klopt! We krijgen hem de eerste week van februari!! Ik had toen een topic geopent , weet niet of je dat bedoelt? :p

Nou het is geen van de banken geworden die ik had laten zien. Hahaha!

Het is deze geworden:

Foto is niet zo heel goed... We hadden de foto ff snel genomen met onze telefoon in de showroom.. ;) (hij zit zo ontzettend lekker...)

De bijpassende hocker leek mij heel leuk met mooi grijs dienblad er op... Wat je best vaak ziet tegenwoordig. Manlief vond het alleen 10 keer niks... Bwegh. :x

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hihiihhi heb daar ook gewoond..tot een paar maandjes geleden. net 5 min van de oosterhof vandaan. mis het ontzettend zeg:(

17. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Geweldig mooie bank hoor! Maar is ie ook echt in het wit!!!! Jij bent niet bang voor een vlekje zeg :)

18. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Haha ja hij is echt wit! ;)

Maar nee.. ben niet zo bang voor een vlekje. :p Ik bescherm m'n meubels overigens ook wel goed hoor. Al onze meubelen zijn wit! Kastje, tv meubel, eettafel, salontafel, spiegel. (en dat met een rondlopende dreumes, ik lijk wel niet wijs. :D)

1 grijze muur hebben we en een paar enkele zwarte accesoires. Voornamelijk grijs-wit dus..

Ik heb zo'n "speciale" spuitbus dat ik meteen royaal over de bank moet sprayen. Mocht er een donkere spijkerbroek op afgeven ofzo, kun je het er makkelijker vanaf halen met een nat doekje.

Hahaha deze bank bescherm ik met mijn leven hoor, lol! Ik hoorde ook dat je imitatie leer helemaal niet mag schoon maken met gewoon kraan water... :( Liever met uitgekookt water, of in combinatie met groene zeep.

Nog nooit van gehoord... Jullie?

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha leuk topic! er staat show je woonkamer en je ziet complete huizen voorbij komen ;) jammer alleen dat veel foto's gelijk weer weggehaald worden.
    ik zal ook eens wat foto's gaan schieten.

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Nou hij staat te koop hoor ;)

Deel Deze Pagina