Heb voor de rest geen foto's van de keuken enzo maar dat is gewoon een standaard woningbouw keuken om het maar zo te zeggen en onze kamer is domein dus daar ga ik geen fotos van maken hahahaha. Heb een boxspring en een iets kleiner formaat tv maar ook eentje die hangt aan de wand kamer van zoon wordt momenteel geverfd dus zal daar snel fotos van plaatsen hier de kamer van mijn dochter (9) View attachment 166542
We zouden heel het huis gaan verbouwen en een stuk aanbouwen. Maar we hebben besloten hier niet te blijven wonen we hebben alleen de woonkamer nog even een beetje opgeknapt. Hier onze zithoek
Ik zeg: tijd voor nieuwe foto's zonde die kale bomen... Ons huis staat ook te koop maar een link naar funda gaat me net te ver. zal eens kijken of foto's posten met de iPad lukt.
Vandaag zou de eerste kijker komen maar die heeft afgezegd. Tsssk. Net het hele huis opgeruimd en schoon haha. De helft van de spullen opgeborgen in kasten, kan ik het er allemaal weer uit halen. Maar goed, meneer beweert dat ie wel nog steeds geinteresseerd is, dus we wachten wel af (de makelaar belt hem terug als hij zelf niet deze week nog belt).
Dank je Oh nog een foto van de binnentuin en ons balkon: View attachment 166553 Balkon is bijna 17m lang.
Zo'n binnentuin is prachtig (je huis ook hoor) maar ik zou never nooit op een flat / appartement willen / kunnen wonen. Brrrr.... Wij wonen vrijstaand, met heel veel grond (geen groot huis hoor) maar dat vrije wonen is hier echt een must. Erg leuk om de verschillen in smaak te zien!
O ik zou als de kinderen het huis uit zijn en geen hond meer hebben ( duurt nog allemaal erg lang gelukkig) juist heel graag weer in een apartement willen wonen. Het liefst bovenin. Penthouse style
Ja nou ja, we wonen in een stad he. Als we hier de ruimte hadden kunnen betalen, hadden we ook wel veel grond gewild. Maar dat zit er gewoon niet in. We gaan hierna naar een huis van tegen de 4 ton en dan nog hebben we een klein tuintje. Voor een grote tuin moet je al snel richting een miljoen neerleggen. Een appartement an sich is niet mijn smaak, dit appartement onder de appartementen dan weer wel. Wonen in de stad vind ik trouwens ook heerlijk, maar met kinderen gaan we straks wel meer de rust opzoeken van een dichtbij liggend dorp.
Ik hoop het Al hebben we 1,5 jaar de tijd om te verkopen als we het huis gaan kopen wat we nu op het oog hebben (nieuwbouw). Ik hoop met name dat we er veel geld voor krijgen.