Dank jullie wel Hopelijk denken de kijkers er precies zo over en willen ze ons appartement heel graag hebben. Al krijgen ze de inrichting er niet bij natuurlijk. Maar uit ervaring weet ik wel dat dat erg kan helpen een goed gevoel over een huis te kweken bij een kijker.
oh kleed Dora heb ik van de Lidl,die hebben ze niet meer nu en het behang waren de laatste rollen via internet helaas....
Wat een super leuke huizen hebben jullie allemaal!!!!!!!! Ik krijg helemaal zin om mn huis een beetje te verbouwen whaha. Ik zal ook wat fototjes plaatsen maar we zitten in een giga opknapbeurt en opruiming dus als het straks opgeruimd is dan zal ik eens wat fototjes maken
Wilddreef 32 te Leiderdorp te koop aangeboden < Appartementen < Woningen te koop op Speurders.nl (Advertentie: 89242330)
Leuk om al die woonkamers te zien! Ik ga er nog even goed over nadenken of ik hier ook foto's zal plaatsen van ons huis, haha.
ik ben druk bezig met verhuizen en zal 26ste overgaan na me nieuwe huis daarna zal ik foto's plaatsen
Heb een paar foto's van vertrekken in het album staan. Woonkamer en onze slaapkamer blijft strikt prive
Wauw mooie woonkamers hoor!! Natas ook mooi behang bij je raam , van bij kwantum Ik had het op de babykamer willen hebben, manlief was het er helaas niet mee eens