en toen ik de foto nam een rommel tafel omdat we er mee bezig waren hij staat overigens nu ergens anders en is die leeg
Wat een geweldig leuke woningen allemaal! Ik durf mijn foto's niet meer te plaatsen hoor haha,het is bij mij gewoon simpel zeg maar. We hebben het wel pas helemaal veranderd en alles beneden,nu komt de bovenverdieping aan de beurt. Maar ik zal vandaag echt eens fototjes maken en gewoon plaatsen. Vind dit echt een geweldig leuk topic!!!!
Dit is ons huisje - in natuurlijk staat, zeg maar... hahaha, ik ben dus niet zo'n huisvrouw zoals julie wel kunnen zien. Dit is de woonkamer
kinderkamer: mijn vriend maakt geweldige wandschilderingen, hier van elfjes met een paardenbloem en verder in kamer van paddestoelen en bosgeestjes.
en de gang... met jasje (sinds dit weekend... ik smelt echt als ik haar jasje voor de winter er al zie hangen)
Bijzonder: ik kijk met enige jaloezie naar je huis Dat wil ik ook. Maar we zijn bezig en kunnen niet op alle plaatsen tegelijk bezig zijn he. Maar deze foto's van jou, ga ik dus echt wel onthouden he!
@zilvervosje: ik vind je huis heel mooi en lichtm,leuke meubels en leuk ingericht,helemaal geen rommel hoormsnap niet waarom je dat zegt!! leuk dat jasje,dat had ik ook bij de eerste winterjasjes
Tja, vooral omdat het een beetje bij elkaar geraapt is. Het zijn allemaal dingetjes die me dierbaar zijn. Souveniers, erfstukjes, een foto van "ons" station, dingen uit mijn kindertijd. Maar soms ben ik best een jaloers op de meiden die echt voor één sfeertje zijn gegaan en een huis hebben dat "samenkomt" (snap je wat ik bedoel? ik kan het woord niet echt vinden, maar Bijzonder heeft zo'n huis). En de tafel ligt vaak vol met werkspullen, de afwas staat er vaak nog wel. Op de foto's valt het idd nog mee Maar wel fijn dat iemand ons huisje ook mooi vind!
nou ik vind het juist wel leuk als dingen niet matchen. Dat elk meubelstuk een verhaal heeft. Het is zo makkelijk om gewoon in èèn keer de hele reutemeteut te kopen en alles hetzelfde te doen. maaarrrr,kan ook heel mooi zijn dus ik snap wat je bedoeld
@ bijzonder, wauw, prachtig huis, maar ik zie nergens speelgoed?? Ik lijk soms ruimte te kort te hebben met al dat speelgoed van de kids.. Waar laat je het?
Oh.... hihihihi..... het is idd een bulldog!! Ik moest even beter kijken Sorry, lizzie, wij hebben groooote katten, dus mijn maatgevoel klopt soms niet helemaal!