meiske80, heel mooi! wij gaan toevallig komend weekend aan de grote schoonmaak beginnen, alles opnieuw verven en heb voor 1 lange muur in de woonkamer een kleurtje gekocht ; taupe. de andere muren zijn wit probeer wat inspiratie op te doen voor meer gezelligheid in de woonkamer. het is nu allemaal vrij strak en eenvoudig. misschien een nieuw kleed bij de salontafel, zie hier dat dat al veel kan doen. heb nu beige
Dankje! Wij gaan deze zomer de taupe muur ook verven, hij wordt soort ijs/lichtblauw... heb er zin in!
Super leuk al die mooie woonkamers! Ik kan leuke ideetjes opdoen. Als het hier een beetje af is, maak ik ook foto's. Een kleed doet inderdaad erg veel. Leuk! Ik ga er voor kijken
Bekijk bijlage 391650 Hier een impressie van ons huisje. Alleen ondertussen is er al wel wat veranderd; nieuwe salontafel en box in huis. De inrichting gaat langzaam weer iets moderner worden. Grote wens van vriendlief
Wow die salontafel lijkt echt verdacht veel op die van ons maar dan wit. Kon ik mn man maar overhalen em te schilderen haha. Dan ziet ie er gaaf uit ineens. Edit: sorry maar krijg de foto niet recht met mn telefoon
Ik ben alleen bang dat je dan je andere meubels ook moet doen zodat het weer bij elkaar past. Hele klus!
Welnee, ze heeft ook witte stoelen, dus dat kan best wel. Wij hebben ook een combi van donker hout met witte meubels.
we hebben een nieuw wit hoogpolig kleed gekocht. 40 euro, koopje (schoonmaken van die andere kost 200 euro (is echte scheerwol). Die laten we dus lekker nog even opgerold in de garage totdat de kleine wat ouder is. Helemaal happy, breekt al dat donkere van de vloer toch wel eventjes.
Grappig heb het nog nooit ergens anders gezien. We hebben ook groot dressoir met spiegel, tv meubel en bijzettafeltje van. Dikke klus wordt het dan ja haha. Zag ze pas in de meubelzaak staan bij mn ouders. Alleen dressoir 6000 euro!!! Hebben het van mp af. Alles bij elkaar voor nog geen tiende van die prijs maar schrok wel ff. Voelde me alsof we die mensen een oor aangedraaid hebben. Maar alle meubels wit is misschien ook weer zo ehm wit bij de vloer?? 2e leg (moet iedere keer lachen om je naam) een kleed breekt al heel snel inderdaad! Gewoon lekker neerleggen joh of er nog eentje halen voor paar tientjes bij de ikea voor aankomende tijd met je kleintje.
Mooi! Heel warm ingericht! Wil ook graag een vloerkleed, maar twijfel door de kinderen.... Mijn kinderen zijn ongeveer even oud als die van jou... is het een beetje te doen?
Leuk topic! Mijn woonkamer is eigenlijk niets bijzonders. Jaren geleden een knaloranje Ikea bank gekocht en toen de accesoires daar op aangepast.
Leuk! Mooie schilderijen, hoor. Zelf gemaakt? Maar wat ik dat denk, zou je ze niet beter omwisselen? Dat donkere schilderije komt misschien beter uit op een contrasterende muur.
Gemaakt door mijn schoonmoeder Omwisselen is een idee, haha! Mijn man heeft ze opgehangen en ik vond het wel prima
Leuk topic, kijken in ieders huisje. Wij hebben een ratjetoe qua inboedel. Houden ervan om kringloopwinkels af te struinen. Het is ook nog lang niet klaar bij ons, we hebben dit huis vorig jaar gekocht. Veel gedaan, houten vloer, stucen, schilderen.. Willen nog leuke tegels op de schouw. Als de kindjes groot zijn later een nieuwe bank. Maar eigenlijk ook best tevreden. We kunnen goed spelen hier. O ja normaal ligt hier veel speelgoed, bak duplo over de vloer gesmeten, maar dochter ligt even boven te slapen, en vriend had net een rondje gemaakt. Hobbelpaard, poppenwagen weg. Poppenwieg naast de kachel....lekker kunnen we weer met schone lei beginnen vanmiddag.