Onze muren zijn gewoon wit, ze moeten nog gestukt worden. Ik ben persoonlijk meer van de laminaat. Vinyl vind ik niet zo. Maar mijn sm heeft vinyl in de keuken en dat lijkt net laminaat.
Ik ben helemaal van de ''oude meuk is leuk'' Ik heb allemaal oude meubeltjes.. Behalve nog de tv-kast en die laat ik lekker niet zien Maar uit deze foto´s proef je wel van welk sfeertje ik hou.. Bekijk bijlage 393952 Bekijk bijlage 393953
Onze (inmiddels) 2 jaar oude bank. Ons interieur wordt langzaam een combinatie van landelijke meubels en industrieel. Zo hebben ook een grote industriële lamp boven de eettafel hangen. Waar ik ook helemaal weg van ben is het natuurlijk wonen ( onze slaapkamer is natuurlijk en industrieel). Ik zou beneden in de woonkamer heel graag mooie kasten willen hebben in natuurlijke stijl. Eigenlijk van alles wat
Een beetje mijn trots. Zelfgemaakte krijtbord met (uiteraard) krijtverf en en lijsten eromheen. Onder de trap is het 'speelhoekje' van de kinderen
Wat een supergave inrichting hebben jullie. Heel anders dan bij mij, maar ik houd er wel echt van. Een beetje hetzelfde soort gevoel roept het bij me op als bij mijn vader en stiefmoeder thuis. Echt heerlijk! Zelf krijg ik dat helaas niet voor elkaar.
Thanks En als de kids uitgespeeld zijn beneden, dan opnieuw verven en een leuke tekst opplakken ( denk ik..)
Zie bij sommige dames witte banken en als ik het goed zag ook een paar met jonge kindjes, hoe doen jullie dat?? Ik zou helemaal panisch worden hahaha. Heb heel bewust een leren bank in huis staan en ben zo blij dat ik dat heb gedaan, elke dag een doek er over heen en klaar. Misschien dat ik het over 10 jaar ook wel aan durf zo'n mooie witte bank.