Hierbij een stukje van onze woonkamer. Zitgedeelte volgt... Zoontje ligt nu te slapen op de bank. Leuk topic! Ik vind het altijd leuk om bij andere binnen te kijken😀
Wat een heerlijk topic! Hoef ik niet meer naar binnen te gluren hoe mensen het hebben ingericht! Kijk gewoon hier! Tis wel zo netjes om even je adres erbij te zetten en wanneer je op vakantie gaat voor de inbrekers
Gewoon wassen en niet te moeilijk doen, natuurlijk komen er vlekken in,maar vind het zo lekker zomers! In de winter zit er een grijze hoes omheen.
Wat is dat toch... die hype om alles grijs te maken? Ik heb een tijdje een grijze muur gehad die ik niet mocht schilderen van de huisbaas... pff ik heb er gauw een kast voor gezet.
We wonen hier echt nog maar net..de gordijnen en de lampen hangen nog niet bijvoorbeeld en wil niet alles laten zien.dus hier slechts een "kijkje"De muren waren van lelijk stortbeton,we hadden niet de middelen dat mooi te maken,dus heeft het voor nu alleen een kleurtje gekregen.
Mnonc: die rieten kist in de hoek is dat een speelgoedkist? En zo ja mag ik vragen of er lekker veel in kan en waar die vandaan komt? Ben al tijden op zoek naar zoiets!
Ik gebruik m als opslagkist maar kan prima als speelgoedkist. Hij s van de ikea. BYHOLMA Koffer/kist - bruin - IKEA