Show je woonkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door Isabel Olivia, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    mooi zeg, lekker ruim ook!! suc6 met klussen

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Wauw Bougainville wat een prachtig huis zeg :D Een paleisje lijkt het wel! En zie dat je er ook lang genoeg op hebt moeten wachten. Gefeliciteerd hoor!

Vind het behang in je dochter haar kamertje ook prachtig. Waar heb je dat vandaan? :)

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Dankje! Ik ben er ook heeel erg blij mee! Vooral het nisje in de woonkamer maakt het zo gezellig! Haha.

Het geblokte behang komt van de praxis en het gestipte met bloemen heb ik herhaald in de plaatselijke behang winkel(dekker in klazienaveen). Wou eigenlijk pip studio behang. Maar dat is 40 euro per rol en deze was maar 20 per ol dus deze genomen :D

4. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Bedankt! Het klussen zit er bijna op haha. zaterdag gaan we er echt wonen :)

5. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ja :D Vind ik er ook heel leuk uitzien! Super hoor! En heb je alle meubeltjes al? Want ik las dat jullie er vanaf zaterdag gaan wonen? Ben benieuwd naar het resultaat.

En bedankt! Vind de combinatie super leuk :D

6. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt prachtig behang op het kamertje van je dochtertje Bougainville. Heel mooi.

7. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Leuk om al die verschillende woonkamers te zien, misschien kan ik weer wat inspiratie opdoen :D

8. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ok, dan ga ik ook even spammen. Toevallig 2 weken geleden, de hele huiskamer en keuken geschilderd in aparte kleuren. Nieuwe bank erbij.. ben helemaal blij :D

Dit is de woonkamer

Bekijk bijlage 273933

9. Milujem

Milujem Niet meer actief

10. Milujem

Milujem Niet meer actief

11. Milujem

Milujem Niet meer actief

12. Milujem

Milujem Niet meer actief

13. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    @ milujem; leuk, die muur!

14. Milujem

Milujem Niet meer actief

Dank je Soumayyaah, ben er ook echt heel erg blij mee! Alles was eerst wit... werd er gewoon gek van haha

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mooie vloer milujem!

16. Mooie woonkamers weer! Hier gaat nog eea op de schop, anders past de box straks niet. Misschien daarna een fotootje.

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Leuk allemaal!

Ik hoop dat er nog meer geplaatst gaat worden zodat ik ideeën kan opdoen :)
    Wij willen het ook helemaal anders. We hebben nu donker koloniale meubelen die we wit willen schilderen. De bank staat inmiddels op marktplaats, we hebben een andere hele mooie gezien, maar eigenlijk moet deze wel eerst weg... De muren zullen ook opnieuw geschilderd moeten worden, daar wil ik graag zo'n mooie grijs/beige tint op.

18. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Milujem;wat een mooie vloer!

19. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Wat een leuke woonkamers allemaal!
    Wij zijn net verhuisd, wel helemaal ingericht, maar moeten nog op het een en ander wachten helaas. Daarnaast nog wat sfeer in het huis krijgen, lastig. Beneden valt het nog erg mee: donkere vloer, meubelen met houten blad. Maar boven is alles heel licht, dus voel me daar totaal niet thuis!

Als het iets meer aangekleed is zal ik ook eens een fotootje plaatsen.

20. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    zijn ook huizen met veel kleuren prulletjes etc.

ik il de mijne ook wel posten maar het is dus niet echt strak te noemen haha

Deel Deze Pagina