Ik vind dit altijd zo een leuk topic! wij zijn net verhuisd en hebben alles nieuw gekocht voor de woonkamer! maar nog niet alles staat op zijn plek maar ik ga zeker een foto plaatsen als het af is Zie trouwens veel Ikea voorbij komen hihi erg leuk ( bij ons ook veel Ikea spullen)
wat een leuke topic, echt mijn ding huisinrichting. Leuke woonkamers! Ik ga ook z.s.m. fotos maken en plaatsen. We kunnen elkaar ook ideeen geven... Interessant!
@ 1986Lynn: Erg mooi zeg!!! Heel sfeervol ingericht. Me like! Wij zijn ook zo rustigjes aan één en ander aan het wijzigen in de woonkamer. het zitgedeelte is nu al aardig naar mijn zin, maar het eetgedeelte nog echt niet. Daar moet nog een ander behangetje komen, een nieuwe kast en een nieuwe eettafel met stoelen. Eerst maar eens een nieuwe kast en een nieuw behangetje...
hallo, leuke topic zeg!! Hierbij stukje van mijn woonkamer. Is van jaartje terug, maar is grotendeels nog hetzelfde! meer foto's heb ik niet, ga morgen wel schieten hihi.
@ Ringeling; Dankje! @ Isabel; Dankje. Dat bruine kleurtje is een stijlkleur vd gamma @ Mamas; Hier ook mega blij met de openhaard. In de herfst/ winter echt iedere avond aan, zo heerlijk. We gaan ons huis verkopen, en die openhaard zal ik echt ontzettend missen . Heb jij geen plaats voor een houtkachel evt? @ Tjilpje; Nou zoals mijn woonkamer is op de foto issie normaal ook niet hoor. Juist omdat ie voor mijn doen zó keurig was (klaar voor makelaarsbezoek, vandaar ) had ik foto's gemaakt. Normaal ligt alles vol. Mijn man zegt altijd:'ik stap d'r wel overheen, als 't maar gezellig is ' . En wat een allegaartje betreft: hier ook hoor; alles is 2e hands, gekregen van familie, zelfgemaakt etc. Hebben alleen de eetstoelen gekocht geloof ik, en het pc meubel. Dus gewoon showen! @ Mimi; ja idd, de eettafel staat in de keuken Vind het altijd zo heerlijk om huizen van binnen te kijken, ben nog steeds een hollander
Nee helaas geen ruimte voor...Wij hebben een nogal lullig geplaatse deur in de kamer Maar als we ooit verhuizen...komt er zeker een haard in! Vind dat zooo gezellig.
Ik bedenk me zojuist dat ik tóch een foto van (een deel van) de woonkamer heb, vanaf de trap genomen tijdens mijn zoontje's eerste verjaardag (het ziet er alleen uit of er een bom in de speelgoedkist is ontploft ): Het is inmiddels wel wat netter nu we de speelruimte van zoonlief niet meer hoeven te barricaderen...