Inge, mooi! Assie, hier moet ook nog wat aan de muur, het is zo kaal! Maar weet nog niet zo goed wat... Vind van die kubus-dingen wel leuk (zag ik hier ook bij iemand) of zo'n fotoplankje ofzo...
We wonen er nu ruim een jaar..de gordijnen gaan binnenkort weg, er komen rolgordijnen in het....WIT En ja, alles is wit, behalve de vloer. Die is donkergrijs. De muren gaan we binnenkort wel opnieuw witten. De hoezen van de banken was ik wel ELKE WEEK. Dat vind ik dus zo ideaal van IKEA. Kun je lekker wassen!!
Thankss Nou moet ik er wel héél eerlijk bij zeggen dat we de laatste tijd ook wel eens met het bord op de bank eten.. Hihi.. Dank je!! Die heb ik 2 jaar geleden gekocht bij tuincentrum Coppelmans in Oss Geen idee of 'ie nog verkocht wordt!
Bekijk bijlage 254412 De muur achter de bank gaat er (deels) uit, dus dan word alles weer veranderd! Bekijk bijlage 254413 Met nieuwe speelgoedkast Wil alleen nog een nieuwe eettafel met nieuwe stoelen hihi
Senna: waar heb je die speelkast vandaan? Ik zoek ook zoiets. Leuk! Hadden ze die ook in andere kleuren?
Ik heb hem bij de IKEA vandaan En is er in meerdere kleuren zie maar bij de link EXPEDIT Open kast - berkenpatroon - IKEA
Ziet er knus uit Senna! Hoe gaat het worden als die muur er (deels) uit is? Heb je dan een open keuken of gewoon een stuk erbij?
Dit is onze woonkamer, toevallig gisteren gemaakt. Haal hem wel weer weg hoor later... Bekijk bijlage 254462
Je heerlijk, wel een beetje frisjes en ook nat af en toe Maar idd laat ze maar opschieten! Helaas begint de bouwvak bijna we zullen nog tot eind dit jaar geduld moeten hebben. Maar wel erg leuk om nu bij anderen hier te kijken hoe het ingericht is! Ideeen opdoen Trouwens; Heeft er iemand ramen tot op de grond? Aan de andere kant krijgen wij dat dus. Geen idee wat ik er mee wil gaan doen.... Ik dacht eerst een rolgordijn maar vraag me af of dat gaat lukken zo lang.