De box staat er allang niet meer dat dressoir is inmiddels ook verdwenen en de rode muur heeft plaats gemaakt voor grijs achtig... Die drie schilderijtjes zijn vervangen door Canvas van het babyzwemmen met de boys. De eettafel en stoelen zijn vervangen door teak tafel en stoelen en ook die rode muur is grijs
Dan koop ik nieuwe hoezen. Kosten geen drol bij de IKEA. 50 euro voor de 3- zitsbank, 50 euro voor de 1-zits...en 25 euro voor de voetenbank. Heb de hoezen nu ruim 1 jaar. en niks aan de hand.
Dat vind ik nou zo fijn aan die ikea bankstellen.... Hoezen kunnen lekker in de was en als ze er niet meer uitzien, gewoon nieuwe kopen. Zo kun je ook als je van verandering houdt een ander kleur hoesje kopen i.p.v een hele nieuwe bankstel.
Daarom ben ik er ook voor gegaan. Wellicht kopen we binnenkort nieuwe banken, ook van de IKEA. Maar voor nu wil ik nieuwe hoezen, in een andere kleur. En extra witte set voor erbij. Moet er niet aan denken om bankhoezen niet te kunnen wassen. Vooral met kids.
hier even maar 1 foto vanuit de bureau stoel achter mij staat een eethoek en speelhoek voor me zoontje en heb nog lekker zo ouderwetse tv heerlijk hihi en de mooie gewonnen stoel van zp en een leuke zitzak
Wat leuk allemaal! Hoppala, mooie salontafel heb je! Normaal hou ik van een meer landelijke stijl maar vind het er zo echt leuk uitzien bij jou. Ik wil meer zien
Isabel o. Dankjewel meid! Ik houd van moderne strakke inrichting, maar als je leuk combineert kunnen alle stylen wel leuk uitzien, moet niet te druk ingericht zijn vind ik, en makkelijk schoon te maken xxxxx