Show je woonkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Wat een mooi schilderij zeg!

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Gave woonkamers! En Danip, de jouwe is mijn favoriet. Het is dat ik rekening heb te houden met de smaak van mijn man anders.... Ik bewaar zulke kleurrijke creaties voor de wc, en kinderkamers :)

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Dit is onze inrichting, er komt een nieuwe fabriekslamp boven de eettafel en de snoeren en stopcontact achter de tv zijn weggewerkt.

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.313
    113
    Gelderland
    Ik plaats ook een foto van onze woonkamer. Inmiddels vind ik het echt een heerlijke kamer geworden. Voel me er echt thuis en dat vind ik belangrijk!
    (vergeleken met de rest wel onwijs veel rommelspul zie ik nu :))

Zie prachtige kamers voorbij komen! Stuk voor stuk hebben ze allemaal iets knus.

5. danip

danip Niet meer actief

Ik vind het echt heel sfeervol! Je kunt wel zien dat er over nagedacht is. Ik denk dat een steigerhouten tafel er super bij zou staan! Wij hebben onze salontafel (die overigens heel landelijk is! :D) zelf voorzien van een steigerhouten blad. Gewoon een paar planken op maat gezaagd en toen gebeitst. Het is de Ikea Liatorp tafel met glas waar die vakken normaal onder zitten. Staat gelijk heel anders. Ik denk ook dat zeegroen er super bij zou staan, maar dat is dan ook echt mijn favoriete kleur. Dus aan mij heb je niks haha. Wel duur inderdaad allemaal. Jammer is dat he! ;) Zeker dat Riviera Maison, en daar zul je ook wel van houden denk ik. :)

6. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

prachtig echt mijn smaak!!

7. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Hier ook een bijmekaar geraap zooitje haha.. Echt niets is nieuw.. Bijna allemaal marktplaats of gekregen..

Het is hier vrijwel altijd rommelig en druk... Ik ben een echte chaoot..
    Daar heb ik zelf (natuurlijk) geen probleem mee haha

Ik hou ook van landelijk, gezellig.. Maar dat is absoluut niet aan mij besteed!

Foto 1

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      42
  8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36

wat gezellig! echt heel knus

9. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Foto 2.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,2 KB
      Weergaven:
      37
  10. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
  11. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Ik vind het ook echt gezellig uitzien :)

12. Ziet er mooi uit. Heb je een bruine vloer? Lijkt wel op wat ik heb, maar weet niet of witte meubels daarbij staan. Als ik jouw foto's kijk lijkt het dus wel leuk :) heb je misschien 1 foto wat groter? :D

13. danip

danip Niet meer actief

Wat een compliment, thanx! Ik had echt niet verwacht dat mijn inrichting zo gewaardeerd zou worden. Ik ben niet de beste stylist, en het is hier heel anders dan bij de meeste mensen die ik ken dus ga ik er automatisch van uit dat mensen het bij mij dan wel niet zo mooi zullen vinden, niet hun smaak. Kinderachtig misschien. Grappig om te lezen dat dat dus voor heel veel niet zo is. Al zullen er vast mensen het inderdaad uberlelijk vinden, geen probleem hoor ;)

14. danip

danip Niet meer actief

Dat kun je ook echt zien, dat het een thuis is. Voelt heel huiselijk en gezellig. En je hebt gelijk dat is het belangrijkst!

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    #215 Zomerbries, 22 aug 2013
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
    Hier nog een paar foto's, de kinderkamer is wel inmiddels wel veranderd. stoel is weg en een groot stapelbed.

sorry zie nu pas alleen woonkamer foto's gevraagd, ik haal ze zo wel weg.

16. Esvre, Kletskoek, Zomerbries.. mooi!! wow
    Tumtummetje.. vaker op jouw foto gekwijld :D
    Nog meer leuke kamers gezien maar kan niet meer onthouden :)

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ah lief, dankjewel! :)

Riviera Maison vind ik mooi, maar Riverdale nóg mooier! Ik kan uren rondsnuffelen op zo'n afdeling, heerlijk en iets leuker geprijsd dan RM ;)

Wij wilden precies het zelfde doen met de tafel, blad eraf slopen en planken van steigerhout er weer op. Ware het niet dat dit blad muurvast zit! Er bovenop plakken wordt niet mooi, dus we moeten wel een nieuwe... Deze moet het worden <3

18. Really?? Hartstikke mooi :$ en komt niet chaotisch over, juist gezellig maar ook rustig tegelijk door de lichte kleuren

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dank je!

20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.313
    113
    Gelderland
    Zomerbries, Danip en Bootsje Dank jullie!!

Gave tafel NooNoo!

Deel Deze Pagina